ønsker nr 2 *venter nr 2* Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Sorry, vet det er kjedelig for andre å lese sånne her ting, MEN jeg fikk det for meg for et par dager siden at jeg burde ta en test.....gjorde det først i morges, og jeg pleier ALDRI å teste før IKM. Er 10 dpo i dag........ Kan noen se hva de tror, for i mitt hode, er det bittelitt kaotisk Hadde dere drukket rødvin i kveld/påsken?
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 jeg ser streken jeg altså den ser positiv ut for meg
Silly80 Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Den er positiv Ta en ny test imorgen tidlig så skal du se den er sterkere
ønsker nr 2 *venter nr 2* Skrevet 5. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2012 Ja gjør du det??? Den er jo så svak....nesten så jeg tror jeg ser en ønskestrek:P Men da er vi iallefall to som ser det samme Gratulerer forresten til deg også mamman til oliver, jeg leste her inne at du er gravid
ønsker nr 2 *venter nr 2* Skrevet 5. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2012 Ja du også ser den Silly80?????? SHIT SHIT SHIT Ingen rødvin med andre ord Og så jeg som er en sliter da og brukte 16 mnd på nr 1......dette er ikke til å tro......
Silly80 Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Gratulere Ja marken som mannen min kaller babyen(sett bilde av 4 uker gammelt embryo) satt på første forsøk her også Trodde jeg hadde innbilt svangerskap siden jeg var kvalm fra egget festet seg, men neida:D
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Gratulere Ja marken som mannen min kaller babyen(sett bilde av 4 uker gammelt embryo) satt på første forsøk her også Trodde jeg hadde innbilt svangerskap siden jeg var kvalm fra egget festet seg, men neida:D Kan jeg bare spørre deg... Når du var kvalm såpass tidlig... testet du også positivt tidlig da? Jeg har nemlig hatt det sånn selv, kjempekvalm bare noen få dager etter eggeløsning, og er det tidvis fortsatt! Har også hatt skikkelig stikk og ømhet i livmorsområdet, temmelig likt slik det var sist jeg var gravid! (endte i MA uke 10) Nå er det 4 dager til IKM! Testet for noen dager siden, men da var den blendahvit! Men var jo også alt for tidlig! Har en test liggende, men prøver å spare hvertfall til søndag, orker ikke bli skuffet... Gratulerer med marken forresten!
Silly80 Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Gratulere Ja marken som mannen min kaller babyen(sett bilde av 4 uker gammelt embryo) satt på første forsøk her også Trodde jeg hadde innbilt svangerskap siden jeg var kvalm fra egget festet seg, men neida:D Kan jeg bare spørre deg... Når du var kvalm såpass tidlig... testet du også positivt tidlig da? Jeg har nemlig hatt det sånn selv, kjempekvalm bare noen få dager etter eggeløsning, og er det tidvis fortsatt! Har også hatt skikkelig stikk og ømhet i livmorsområdet, temmelig likt slik det var sist jeg var gravid! (endte i MA uke 10) Nå er det 4 dager til IKM! Testet for noen dager siden, men da var den blendahvit! Men var jo også alt for tidlig! Har en test liggende, men prøver å spare hvertfall til søndag, orker ikke bli skuffet... Gratulerer med marken forresten! Det som var det rare, testet ikke positivt før dagen jeg skulle ha mensen.. stakk og øm i livmora, superømme pupper hadde spotblødning når egget festet seg og kvalm og trøøøøtt.. fortsatt både kvalm og enormt trøtt. Derfor jeg trodde det var innbilt svangerskap.. hihi
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Ja gjØr du det??? Den er jo så svak....nesten så jeg tror jeg ser en Ønskestrek:P Men da er vi iallefall to som ser det samme Gratulerer forresten til deg også mamman til oliver, jeg leste her inne at du er gravid tusen takk jeg ser streken klart og tydelig jeg da sånn så mine tester ut i begynnelsen også har du testet idag?
ønsker nr 2 *venter nr 2* Skrevet 6. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2012 Takk for svar mamman til oliver Det betyr mer enn du aner at du gidder å svare meg. Er liksom ingen andre å snakke med om dette her, og jeg vet ikke hva jeg skal tro selv. Måtte teste i morges også, og streken er der....vet ikke om jeg nødvendigvis syns den har blitt sterkere, men den er ikke svakere i alle fall......tenkte vente til mandag morgen før neste test. Tenker masse rare tanker, redd jeg ser syner, at det er kjemisk, har jo ikke ikm før om noen dager heller så jeg tenker at jeg må prøve å roe meg og avvente litt og se om mensen kommer. Hatt noen stikninger i ene siden i dag som faktisk har vært litt småvonde. Sånn stikk og så går det over. Og da er det vel mensen som kommer tenker jeg. Spart på dagens test da for meg som slet i 16 mnd med nr 1, er ikke bortskjemt med å se to streker på en test, så den ligger på badet ennå.....hehehe. Er og titter på den når jeg tisser Hold fingrene krysset til mandag Mamman til Oliver, så kanskje jeg kommer etter på 1 tri med deg Hadde vært koselig og fulgt hverandre om jeg skulle være så heldig. Hvor langt er du på vei?
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Takk for svar mamman til oliver Det betyr mer enn du aner at du gidder å svare meg. Er liksom ingen andre å snakke med om dette her, og jeg vet ikke hva jeg skal tro selv. Måtte teste i morges også, og streken er der....vet ikke om jeg nØdvendigvis syns den har blitt sterkere, men den er ikke svakere i alle fall......tenkte vente til mandag morgen fØr neste test. Tenker masse rare tanker, redd jeg ser syner, at det er kjemisk, har jo ikke ikm fØr om noen dager heller så jeg tenker at jeg må prØve å roe meg og avvente litt og se om mensen kommer. Hatt noen stikninger i ene siden i dag som faktisk har vært litt småvonde. Sånn stikk og så går det over. Og da er det vel mensen som kommer tenker jeg. Spart på dagens test da for meg som slet i 16 mnd med nr 1, er ikke bortskjemt med å se to streker på en test, så den ligger på badet ennå.....hehehe. Er og titter på den når jeg tisser Hold fingrene krysset til mandag Mamman til Oliver, så kanskje jeg kommer etter på 1 tri med deg Hadde vært koselig og fulgt hverandre om jeg skulle være så heldig. Hvor langt er du på vei? jeg har hatt veldig mange av de samme fØlelsene du har, og etter en sa i forrige måned, gjØr ikke det bekymringene mindre. men, får prØve å senke skuldrene litt og tenke på at de fleste ganger går det bra jeg gikk også å tittet på den fØrste, andre og tredje testen mange ganger daglig klarte ikke helt å tro det fØr jeg tok en digital er ikke langt på vei, er bare 3+5, fikk fØrste strek 9dpo hadde vært artig om vi kunne fulgt hverandre, og er rimelig sikker på at du er gravid nå så krysser fingre og tær for at vi får et plettfritt svangerskap begge to
ønsker nr 2 *venter nr 2* Skrevet 6. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2012 Du er søt mamman til Oliver !! Krysser fingrene for deg, dette går helt sikkert veien!! Klem
Bentix Skrevet 6. april 2012 #14 Skrevet 6. april 2012 Jeg ser streken jeg også så utrolig spennende!
micke78 Skrevet 8. april 2012 #15 Skrevet 8. april 2012 Jeg ser jeg ser!! Hopp inn på 1 trimester og nyt litt ekstra for oss som gjerne vil dit også Tenk at du får barn i lykkens år 2012:D Håper vi andre cbfm jenter kommer etter om ikke alt for lenge:)
Gjest AnnaMathea Skrevet 8. april 2012 #16 Skrevet 8. april 2012 Ser også streken:) Har du testet igjen? Krysser fingrene for at neste test er sterkere! Mine var også svake og ble gradvis sterkere, men klare og tydelige ble de ikke før etter ikm. Testet gravid med en digital før streken på billigstrimlene ble tydelige:)
ønsker nr 2 *venter nr 2* Skrevet 8. april 2012 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2012 TUSEN takk for svar jenter!! Her vet jeg ikke hva jeg skal tro....ene øyeblikket tror jeg at det er riktig og at jeg er gravid, i neste øyeblikk tviler jeg. Tør ikke ta en digitaltest i frykt for at det skal stå "ikke gravid" som så mange ganger før. Redd for at det er kjemisk....og tror jeg venter noen dager til før jeg tar den... Tok likevel en test i dag, og den ble veldig tydelig her, vet ikke om det kommer frem på bildet.....siden tr har vært litt frem og tilbake, er jeg ikke helt sikker på når ikm er, men tror jeg venter til mot helgen før jeg våger meg på en digital.... De som gidder kan nå se bilde selv og evt si hva dere tror? Kan jeg virkelig være gravid, eller er det bare kjemisk, og har streken blitt sterkere?
InTheMiddel Skrevet 8. april 2012 #20 Skrevet 8. april 2012 Den har helt klart blitt sterkere fra det første bildet Dette ser jo veldig lovende ut, krysser fingrene for at det står "gravid" på den digitale når du skal ta den
micke78 Skrevet 9. april 2012 #22 Skrevet 9. april 2012 Jeg ser streken på denne også, bare at denne er sterkere! Gratulerer igjen!
Gjest AnnaMathea Skrevet 9. april 2012 #23 Skrevet 9. april 2012 Sterkere og positiv! Tror du trygt kan ta en digital:) Kos deg!
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 9. april 2012 #24 Skrevet 9. april 2012 Den er helt klart sterkere ja .. Da jeg tok en digital som stod gravid 1-2 på var ikke streken min (billigstrimmel) sterkere enn din . Jeg tror at du er gravid
Mamma med spire Skrevet 9. april 2012 #25 Skrevet 9. april 2012 Streken på den andre testen var mye sterkere enn den på den førte syns jeg! Tror ikke det er noen fare med å ta en digital Gratulerer med spire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå