Gå til innhold

Flere modne her som ikke har flere "kull" fra før?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter en nå og har en fra før med samme mann. :) Jeg også synes det er veldig mange her som allerede har tenåringer fra et annet "kull".

Mannen min er 42 og jeg er 38 og møttes for flere år siden, men vi satt i gang med barn sent. Vi hadde bare så mye annet rart å gjøre ferdig først. :)

Jeg startet forholdsvis sent med prøving, møtte mannen sent og vi ventet i tillegg en stund med barn av flere grunner. Nå er jeg 40 og venter barn nr. 3 med ham! Har en på 5 og 3, så livet er hektisk!

Har inntrykk av at det er ganske mange som er over 35 når de får sitt første barn, selv om det her inne også er mange som får attpåklatter. I min vennekrets har jeg begge varianter!

Jeg møtte mannen min veldig tidlig. Dessverre havnet vi i kategorien ufrivillig barnløse... Etter flere års prøving og ivf, ble vi spontant gravide etter alternativ behandling :)

Dessverre mistet vi gutten vår bare få uker før termin :(

Siden fikk vi en gutt til som nå er 3,5 år <3

Og nå skal vi jammen få en liten en til :)

Endret av Celcius73

Annonse

Samme gubbe her:-). Vi har en datter som er 8 år, (blir 9 når lillebror kommer). Jeg og pappaen blir 39 nå før barn nr 2 kommer. Ikke helt A 4 men det finnes det forskjellige grunner til og alle må vel ikke vel ikke ha 2 tette barn tenker jeg:-). Lekekamrat til datteren vår blir det jo ikke men så mange andre gleder de kan ha av hverandra da:-)

Ja, da er vi tydeligvis flere!

Siden vi møttes og begynte sent, blir de tette, eller blir det for sent :-)

Og det er ikke bare aldersforskjellen som betyr noe, i alle fall når man blir eldre. Jeg har et veldig nært og godt forhold til atpåklatt-søsteren min som er 10 år yngre en meg, men har minimal kontakt med hun som er 3 år yngre.

HI (mente ikke å være anonym øverst)

Annonse

Jeg er 39 år, har et barn på 4 år, og termin i desember.

Ikke samme mann, dvs. nå har jeg brukt donor. Erfaringen med min første mann tilsier at jeg ikke ønsker noen ny (voksen) mann i mitt liv!

Kanskje drømmeprinsen er i magen min nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...