Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke epidural altså. Skal snart ha ks. Hadde også epidural forrige gang. 3 bom men så satt den, var veldig vondt da de ikke traff, men det skal jo gå greit. Fikk spinalhodepine etterpå som de ikke gjorde noe med. Sykehuset skulle ha sommerstengt og mini var prematur så jeg måtte først reise flere timwr til sentralsykehuset og så tilbake til et annet sykehus før jeg fikk satt blodpatch i spinalrommet som utlignet trykket. Var helt forferdelig, men ved det andre sykehuset fikk jeg det med en gang jeg kom. Men er vel egentlig bekymret for å bli lam nå da... Hva er deres erf med spinal??

Videoannonse
Annonse
Gjest sandyBay1
Skrevet

Hatt spinal to ganger, nå seinest for tre uker siden. Men fikk ikke hodepine, selv etter 5 BOM da eller....Trodde jeg skulle klikke på operasjonsbordet der jeg satt :/

Hatt to ganger epidural og to spinal men er kun den siste de bomma på.

Håper du får en bedre opplevelse nå, og be de ta seg GOD tid til å sette spinalen :)

Lykke til!

Skrevet

Har hatt spinal en gang, ble nødt til å ta keisersnitt underveis i første fødsel. Ikke planlagt, men heller ikke mer akutt enn at jeg fikk være våken underveis. Ble stukket bare en gang, og de må han truffet helt rett, selv om jeg hadde problemer med å sitte i ro pga rier...

Ingen problemer i etterkant. Det merkeligste for meg med hele spinalen var det at bena føltes som om de lå i alle mulige vinkler selv om de lå helt rett. Og følelsen da når jeg bare kunne røre tærne, men ikke løfte beina :) Men det gikk seg til det ;)

Skrevet

Har ok erfaring med spinal, fikk det under hastekeisersnitt. Fungerte bra bortsett fra den enorme kløen jeg fikk i ansikt og på halsen under operasjonen (allergisk reaksjon).

Skrevet

Jeg fikk hodepine av spinalbedøvelsen. Måtte tilslutt få bloodpatch. I følge min jordmor er det større sjanse å få det pga spinalbedøvelse enn epidural. Kommer derfor ikke til å ta det denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...