Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!

Er 11+0 i dag og om 6 dager er dette trimester bak meg:)

Gått litt opp i vekt, vonde pupper og korsryggen verker etter lange dager.

Magen har fått en kul nederst:-) Ikke så rart iom jeg har en gullgutt på snart 10 mnd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er like bak deg,er 10+5 ;).

Skal bli godt å komme over på neste steg! Synes det har gått veldig raskt egentlig. Har nok noe med plutten på snaart 1 år å gjøre :) han holder meg opptatt!

Lykke til videre, og kos deg den siste uka :) god påske til dere!

Skrevet

Jeg er også hakk i hæl, 10+5 idag. Kvalmen har roet seg litt, men ingen mage her enda. Syns hver enkelt dag går sakte, men når jeg ser tilbake har ukene siden graviditetstesten gått ganske fort likevel. God påske :)

Skrevet

Jeg er like bak deg,er 10+5 ;).

Skal bli godt å komme over på neste steg! Synes det har gått veldig raskt egentlig. Har nok noe med plutten på snaart 1 år å gjøre :) han holder meg opptatt!

Lykke til videre, og kos deg den siste uka :) god påske til dere!

Ja, har en på snart ti mnd og han holder meg opptatt så tiden flyr!

God påske ja :-)

Skrevet

Jeg er også hakk i hæl, 10+5 idag. Kvalmen har roet seg litt, men ingen mage her enda. Syns hver enkelt dag går sakte, men når jeg ser tilbake har ukene siden graviditetstesten gått ganske fort likevel. God påske :)

Så bra:-)

God påske til deg og :)

Skrevet

11+1 i dag og ser veldig frem til påsken er ferdig, så nyheten kan nå offentligheten. gleder meg til å fortelle det til nære venner og familie. Etter å ha vært prøvere i over 2,5 år så er det nok noen som blir overrasket. Kulen på på magen er der, og jeg klarer ikke holde den inne lenger. Har vært endel kvalm, men ikke noe oppkast :) puppene er fortsatt ganske ømme. Ellers har det værste søv behovet gitt seg heldigvis, kunne jo sove en ettermiddagslur på 4 timer!

Skrevet

11+1 i dag og ser veldig frem til påsken er ferdig, så nyheten kan nå offentligheten. gleder meg til å fortelle det til nære venner og familie. Etter å ha vært prøvere i over 2,5 år så er det nok noen som blir overrasket. Kulen på på magen er der, og jeg klarer ikke holde den inne lenger. Har vært endel kvalm, men ikke noe oppkast :) puppene er fortsatt ganske ømme. Ellers har det værste søv behovet gitt seg heldigvis, kunne jo sove en ettermiddagslur på 4 timer!

Så bra! Ja, det er alltid gøy og dele gleden med familie og venner! :-)

Ja, har ikke fått kjent noe særlig på søvnbehovet selvom jeg har gått rundt som en zombie ;)

Har en sønn på ti mnd som holder meg underholdt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...