Gå til innhold

Det var en gang :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt fødsels eventyr startet litt uventet i går formiddag. Jeg var på UL på sykehuset for å sjekke at alt var vell med den lille i magen. Jeg er 39 uker på vei. Alt var fint med babyen <3 Så ba jeg legen sjekke meg innvendig, bare for å se om det hadde skjedd noe. Slimproppen har gått sist uke og jeg har hatt mange kynnere. Joda her var det skjedd en del, 3 cm åpning og tøyelig og myk var tilbakemeldingen jeg fikk:) Et stort smil fra legen og beskjed om at fødselen kom til å skje iløpetav påsken. Rundt kl ett kjente jeg første ri, litt kraftigere enn kynnere. Å tok på en annen måte. De kom og gikk, rimelig uregelmessig gjennom hele dagen. Å jeg kom meg i seng rundt kl 23, tok 2 paracet og sov i 3-4 timer. Siden da har jeg vært lys våken, har enda lette rier. Men men ganske lange pauser mellom, å det kommer mye blodtilblandet slim ut av meg.

Jeg er førstegangs så forbereder meg på at dette kan ta tid..

Såååh, hva tror dere damer?

Noe sjans for å føde i dag da?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa... Så heldig du er. Jeg er syv dager over har 3 cm åpning. Men ingen rier eller andre vondter:(

Håpet på at noe skulle skje i natt etter undersøkelse i går. Men neida :(

Masse lykke til ;)

Skrevet

Åh huffda:( Håper det skjer noe snart med deg:)

Jeg hadde sex tirsdagskvelden, å i går begynte det sånn smått. Kan jo være tilfeldig. Nå har jg gått en tur, å da tok riene seg opp her :) håper på baby iløpetav kvelden :)

Skrevet

Får håpe det skjer iløpet av dagen og at dere endelig får treffe jenta deres :)

Vår felles bekjente venn fikk ei jente for 1 time - 1 1/2 time siden :)

Alt vell med mor og barn!

Spennede tider fremover :D

Klem klp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...