våren Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Hei på dere! Noen som har erfaring med at baby snur seg vekk fra hodeleie mot slutten av svangerskapet? Min har ligget i hodeleie siden uke 30-31 og gjør det fortsatt. Er i uke 36 nå. Fikk høre av en bekjent at baby hadde snudd seg fra hodeleie til seteleie i siste uka, for hun hadde stått så mye bøyd. Er det noen bevegelser man bør unngå mot slutten? Og er det noen bevegelser som kan trigge at baby'n snur seg?
babylykke2 Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg er i uke 34+3 og baby'n min ligger også i seteleie. Var hos gynokolog forgje uke. Fikk da beskjed om hvis hu ikke snur seg innen uke 36- må jeg mest sannsynlig på sykehuset for å prøve å snu på ho. Om ikke det går får jeg tilbud om keisersnitt. Si ifra til jordmora di , du burde jo få samme tilbud.
Liten skatt i mage <3 Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Jeg er i uke 34+3 og baby'n min ligger også i seteleie. Var hos gynokolog forgje uke. Fikk da beskjed om hvis hu ikke snur seg innen uke 36- må jeg mest sannsynlig på sykehuset for å prøve å snu på ho. Om ikke det går får jeg tilbud om keisersnitt. Si ifra til jordmora di , du burde jo få samme tilbud. Jeg er i uke 34+6 og har ei som ennå sitter i sete. Har gjort det sia uka 27-28 i hverfall. Slutten av uke 36 så er det å sette opp tid ti KS, ønsker ikke setefødsel eller vending eller "drama" (barn nr 3). Har din baby ligget lenge i sete?
våren Skrevet 5. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2012 Hei. Som dere ser av første innlegg så ligger baby'n i hodeleie, dvs ingen bekymring for setefødsel. Men en bekjent sa at baby'n hennes hadde snudd seg fra hodeleie til seteleie fordi hun hadde stått så mye bøyd. Jeg lurte derfor på om noen her hadde erfaring med det samme det hadde skjedd helt mot slutten og jeg lurte derfor på om det var bevegelser man burde unngå.
Alexander's Mamma Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 hei. gutten min har ligget med hodet ned hele veien og har ikke ungått noen bevegelser. trur det er ganske sjeldent at de snur seg fra hodet til seteleie. babyen er jo ganske stor nå i uke 36 og ikke så mye plass.
babylykke2 Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Jeg er i uke 34+3 og baby'n min ligger også i seteleie. Var hos gynokolog forgje uke. Fikk da beskjed om hvis hu ikke snur seg innen uke 36- må jeg mest sannsynlig på sykehuset for å prøve å snu på ho. Om ikke det går får jeg tilbud om keisersnitt. Si ifra til jordmora di , du burde jo få samme tilbud. Jeg er i uke 34+6 og har ei som ennå sitter i sete. Har gjort det sia uka 27-28 i hverfall. Slutten av uke 36 så er det å sette opp tid ti KS, ønsker ikke setefødsel eller vending eller "drama" (barn nr 3). Har din baby ligget lenge i sete? Forstår godt du vil ha ks, håper jeg slipper et vendings forsøk. Tror det gjør kjempe vondt. Når jeg var på kontroll hos jm i uke 32 lå ho med hode ned, (ukene før i seteleie)men tydeligvis snudd seg opp igjen. Jeg har en gutt fra før og de sier jo at det er veldig vanlig at d tar lengre tid m nr 2- når det gjelder festing av hodet. Ska til jm til tirsdag så blir spennende å høre da . Lykke til
Liten skatt i mage <3 Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Jeg er i uke 34+3 og baby'n min ligger også i seteleie. Var hos gynokolog forgje uke. Fikk da beskjed om hvis hu ikke snur seg innen uke 36- må jeg mest sannsynlig på sykehuset for å prøve å snu på ho. Om ikke det går får jeg tilbud om keisersnitt. Si ifra til jordmora di , du burde jo få samme tilbud. Jeg er i uke 34+6 og har ei som ennå sitter i sete. Har gjort det sia uka 27-28 i hverfall. Slutten av uke 36 så er det å sette opp tid ti KS, ønsker ikke setefødsel eller vending eller "drama" (barn nr 3). Har din baby ligget lenge i sete? Forstår godt du vil ha ks, håper jeg slipper et vendings forsøk. Tror det gjør kjempe vondt. Når jeg var på kontroll hos jm i uke 32 lå ho med hode ned, (ukene før i seteleie)men tydeligvis snudd seg opp igjen. Jeg har en gutt fra før og de sier jo at det er veldig vanlig at d tar lengre tid m nr 2- når det gjelder festing av hodet. Ska til jm til tirsdag så blir spennende å høre da . Lykke til Lykke til du også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå