iskaffe ♂ ♀ Skrevet 4. april 2012 #1 Del Skrevet 4. april 2012 Når jeg skal linke til noe i et innlegg kan jeg ikke lime inn linken? Hvorfor ikke? hatt problemer med dette siden forandringen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 4. april 2012 #2 Del Skrevet 4. april 2012 Når jeg skal linke til noe i et innlegg kan jeg ikke lime inn linken? Hvorfor ikke? hatt problemer med dette siden forandringen..... Dette har jeg lurt på tidligere også og fikk en forklaring på hvordan vi skal gjøre det. Når du skal kopiere, så trykker du: CTRL + C, når du skal lime inn, trykker du CTRL + V. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #3 Del Skrevet 5. april 2012 det er avogtil du må høyreklikke 3-4 ganger helt i venstre øvre hjørne for å få det til. Du må ikke klikke midt på inni boksen.. Da funker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irene Adler Skrevet 5. april 2012 #4 Del Skrevet 5. april 2012 Tester klipp og lim: ctrl+v http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/forum/5206-anonymforum/ Høyreklikk og lim inn: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/forum/5206-anonymforum/ Joda, det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 5. april 2012 #5 Del Skrevet 5. april 2012 Jepp, du må treffe riktig i boksen. Litt dårlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 5. april 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 5. april 2012 Jepp, du må treffe riktig i boksen. Litt dårlig det. skjønte det nå Takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 6. april 2012 #7 Del Skrevet 6. april 2012 Strålende at dere hjelper hverandre. Hilsen Elin, som har vært noen dager på påskeferie, men som nå er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå