nurseBettie Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 (endret) Tok denne nå i kveld, synes jeg ser en svak strek.. Er den positiv? Jeg tror det, men blir så usikker!! Hjeelp:P Endret 4. april 2012 av MittStørsteØnske<3
Nordhagenjentene :) Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Jeg tror dessverre ikke. Da jeg tok en slik test på lørdag var det NULL tvil. De gangene jeg tror jeg har sett noe, "en liten skygge kanskje?", har det ikke vært noe. Men når skulle du hatt mens, og når tok du denne?
nurseBettie Skrevet 4. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2012 Jeg skal ha mens til helgen, og tok denne nå i kveld:p har en til liggende, tenkte ta den på lørdagsmorgen!
Nordhagenjentene :) Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Jeg ville ventet til søndag eller mandag morgen. Skjønner at man er spent, men bedre å vente til mensdagen har passert...?
bamby Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Ser klart en svak strek! ta igjen ila helga og se igjen
kaklemor Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 (endret) Ser en strek, men minner meg om den såkalte synålstreken . Jeg fikk fire slike tester i desember og var ikke gravid. Nå som jeg er gravid har jeg fått et sterkt plusstegn . Lykke til Krysser fingre:-) Endret 5. april 2012 av kaklemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå