Gå til innhold

Vognvalg, mountain byggy eller TFK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvilken av de to vognene jeg skal velge. Har dere erfaringer å dele? Positive og negative?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt begge vognene opp gjennom årene, og er ganske fornøyd med begge deler.

Men denne gangen endte jeg opp med TFK joggster twist, og det var håndbremsen som var avgjørende for meg siden jeg har nytte av den her jeg bor.

Bestilte den fra kiddies24, Og landet på ca 5200 kr etter import avgifter, med hardbag og regntrekk osv. Endel å spare på den da..

Begge vognene er gode vogner, det blir litt smak og behag ifht hva man foretrekker av design osv.

;-)

Skrevet

Tfk joggster twist her også.

Bestilt fra kiddies24,og betalte 5200,- for vogn,bag,regntrekk,drikkeholdere,frakt og moms :)

Har tfk twinner twist duo fra før av,og jeg simpelthen elsker den vogna <3

Håndbrems på begge deler. Utrolig praktisk :)

Skrevet

TFK joggster twist her også:) i tillegg til begrunnelsen over, tenker jeg på når barnet blir større og sportsdelen skal brukes til feks soving ute hjemme og i barnehagen.. TFK sin er veldig lun og romslig i fht til andre trehjulinger. Jobber selv i barnehage, og synes mange av dagens vogner blir spinkle når barna skal sove ute vinterstid...

Skrevet

Har ikke hatt tfk men har hatt mb og liker utseendet på den mest. Men til baby ville jeg valgt tfk fordi den har så stor bag, ålreit å kunne bruke denne lenge. Vær obs på at mange angrer på disse vognene når barnet vokser ut av bagen fordi da må de ha barnet i den veldig åpne store sportsdelen vendt fra seg. Dette ville ikke jeg gjort og velger derfor en annen type vogn. Vognene er ok i bag perioden og fra barnet er 1-1,5år ca, i mellomtiden liker jeg de ikke.

Skrevet

Veldig fornøyd med TFK:)

Skrevet

Jeg ville valgt TFK, men det blir veldig subjektivt siden det er den vi selv nettopp har handlet;)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter. Sliter med å velge, liker best utseende på UJ, men TFK har mange andre positive egenskaper. Skal visst ikke være lett dette her.

Skrevet

Tfk joggster twist her:-)

Skrevet

Da vi var å kikket på Tfk twist sa hun i butikken at den hadde fått noe negativ omtale pga at når barnet blir større kan vognen lett velte bakover da hodedelen stikker nokså langt ut i forhold til de to hjulene som står side om side.... Vi valgte Tfk x i stede vi da den tålte et mye kraftigere trykk ned før den kunne veltes...

Skrevet

Sto akkuratt overfor det samme valget som deg og endte opp med MB, urban jungel. Ekspeditøren snakket varmt om begge meg hadde lengst erfaring med MB og hadde aldri opplevd noe klager på den - så han gikk til slutt mest for den.

Håndbremsen på TFK er karftigst, MB sin håndbrems er mer en brems enn en stopper.

Jeg målte lengden mellom de to baggene, og TFK sin bag er vel ca3-4 cm lengere i bredden var de like.

Hjulene på MB er større, iallefall den jeg valgte, og egener seg vissnok bra for å gå i terreg og til jogging, det var grunnen til at jeg til slutt valgte den.

Prismessig lå de jeg så på helt likt, TFK har ifølge en del ett mer "ekskulsivt utseende" men selv fant jeg MB mer sporty.

Begge vognene er nok ett godt valg uansett hva du endrer opp med, og kun noen nyanser som skiller ... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...