PeppaPig Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Sist gang jeg ble gravid så brukte jeg Clearblue fertilitetsmonitor. Tenkte å bruke dette igjen denne gangen. Angrer som en gud på at jeg solgte min gamle så nå må jeg jo kjøpe en ny en. De koster jo litt penger så lurer på om jeg kanskje skal kjøpe en som er brukt. Hadde dere kjøpt brukt eller ny? Jeg heller litt mot å kjøpe ny siden jeg er litt redd for at den brukte kanskje ikke fungerer like bra som en ny en, pluss det at noen andre har satt inn tissepinner i den er litt ekkel tanke. Eller er det bare jeg som kanskje er litt dum nå? Jeg kan jo få den for halve prisen om jeg kjøper brukt.
mispire Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg kjøpte brukt nå. Forrige jente som hadde den ble grav id etter 1. Mnd så den er lite brukt og til halv pris... Gjør ingenting for meg. Men et spørsmål,,, jeg har ille lyst på ei jente... Hvilket kjønn fikk du? Hadde dere sex på Max fertilitet?
PeppaPig Skrevet 5. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2012 hmmm kanskje jeg bare skal kjøpe brukt jeg også da... Sparer jo utrolig mye penger på den. Vi fikk jente Vi hadde sex veldig tidlig på morgenen den dagen den sto på max (det var ett egg som viste seg i displayet). Det var den eneste gangen vi hadde sex den prøveperioden pga mannen var bortreist på jobb og var kun hjemme 1 dag som heldigvis var den dagen monitoren viste max. hahaha jeg husker tilogmed klokkeslett og hvilken stilling vi brukte, men det er kanskje litt for mye informasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå