Carina har to små gull Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Jeg er nå 7+4 og venter på at puppene skal bli ømme. Sist gang kjente jeg en slags stråling i de, men denne gangen ingenting. Kjenner veldig lite ellers også. Er tidvis kvalm og veeeeeeldig trøtt. Litt murringer av og til, men thats it. Jeg fødte i april i fjor og er nettopp slutta å amme så vet ikke om det har noe å si.
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Jeg tror nok det at du ammet for så kort tid siden har MASSE å si! Er sånn her også. Er litt småømme på kvelden, ellers ingenting. MEN, trippel størrelse. :-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Jeg var litt øm i vortene for et par uker siden, men bare hvis jeg fysisk tok på de. Kjente ikke noe ellers. Nå er de helt vanlig igjen - er 6+5 i dag. Forrige gang var det ingenting i det hele tatt, gjennom hele svangerskapet..
Blabb00 Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Er i uke 17+2 nå.. Og har ikke kjent antydning til ømmhet heller.. 2 gangs gravid og sluttet å amme for 1 år siden.
Milla-Mamma til 3 Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Eg er 3 gangs og Sluttet å amme i januar. Eg har ikkje antydning til ømme pupper. Ikkje er de blitt større heller
Pesta Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Ingen antydning til ømhet her heller. 2.gangs og har en liten en på 15 mnd
Gjest Min1.baby Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Ingen ømme pupper her heller og jeg er akkurat 11uker i dag. Men de har blitt littegranne fyldigere på en måte. Må snart kjøpe meg nye BH'er.
Apple80 Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 10 uker i dag, 1.gangs, kjenner ingenting! Har bittesmå pupper og leser over alt at de vokser i starten og man må kjøpe ny bh og greier..men det gjelder tydeligvis ikke meg! Skuffa.. ;-)
Sibabyno Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 5*3 idag og kjenner ikke noe spesielt i puppene heller, brystvortene er kanskje litt ømme. Hadde og gleda meg til voksende pupper, håper det kommer etterhvert ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå