MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Jeg er såååååååååå spent at jeg holder på å dø. Var å tok blodprøve idag og starter med første pillene i morgen Jeg skal ta dobbel med engang forresten. Jeg er under utredning nå, gått uten prev i 2år nå. Blodprøver viser EL, men veldig seint i syklusen. Dette er 1år siden jeg tok de prøvene, nå skal jeg prøve pergo for å skyve frem EL som jeg har fortstått så synes dette er veldig spennende. Flere som vil dele erfaringer? Hvor mange kur har dere tatt? Og dere gravide, hvor mange kur skulle til?
Fiemamma Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Jeg kjøpte nettopp to pakker til min 4 syklus på dobbel pergo. Fikk mensen i dag og har bare denne runden igjen før videre utredning. Jeg har tatt dobbel pergo i 4 sykluser på rad uten pausemnd nå. Håper det funker bedre for deg enn det gjorde for meg Lykke til! (Av bivirkninger får jeg hetetokter, heavy menstruasjonsblødning og lengre blødning.)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 4. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2012 Uff, så kjedelig Håper det smeller den siste gangen nå da. Krysser fingrene for deg *X*! Fikk sterkt anbefalt at mannen også kan bruke bio sink så tenkte å kjøpe det rett over påske sånn at han kan bruke det imens å. Kanskje det hjelper`? Man vet aldri Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå