Gå til innhold

Bunad - vakkert eller stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vakkert... og menn i bunad er sexy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22 og fikk bunad til konfirmasjonen min. Bruker den hvert år og brukte den nylig i dåpen til datteren min :) Skal også bruke den neste mnd. :) Synes bunad er fint jeg :) Men Østfoldbunaden som jeg egentlig sogner til synes jeg ikke er fin så jeg har LØken istedet

Alle som har "rett" på Østfoldbunaden kan også ha LØkendrakt.

Skrevet

Nydelig vakkert med bunad:)Har graffer selv og syns den er en av de fineste:):)

Skrevet

Elsker bunader, men vi hadde ikke råd i familien til bunad, så jeg fikk en festdrakt hos mamma når hun solgte leiligheten sin (den kostet ekstra pga at jeg er lang og stor :P)

Jentungen har festdrakt, men foreløbig så blir det ei samekofte på henne istede for bunad til ære for min mormor :)

Skrevet

Bunader er så pent! De fremhever liksom det naturlige vakre i kvinner, uten å blotte kløfter og lår :P

Selv har jeg Jelsa-bunaden og syns den er en av de flotteste! :D Min mor og søstre har også denne, men i forskjellige farger på vesten. Samboer har forresten lyst på egen bunad en gang i fremtiden og jeg må bare si at jeg gleder meg! Menn i bunad er jo bare så utrolig sexy ;)

Det er faktisk to ting jeg ikke liker ved bunader, nr 1. kysen er ganske fæl :P nr.2 den er TUNG! Jeg må innrømme at det er ganske deilig å få bunaden av igjen etter en lang 17. mai :D

Skrevet

Jeg er 22 og fikk bunad til konfirmasjonen min. Bruker den hvert år og brukte den nylig i dåpen til datteren min :) Skal også bruke den neste mnd. :) Synes bunad er fint jeg :) Men Østfoldbunaden som jeg egentlig sogner til synes jeg ikke er fin så jeg har LØken istedet

Alle som har "rett" på Østfoldbunaden kan også ha LØkendrakt.

LØkendrakta kan også kalles LØkenbunad for den har blitt klassifisert som det nå

Skrevet

Jeg syns bunad er kjempefint, har ikke sjøl da, for har aldri hatt råd, men ønsker meg veldig en bunad. Men ikke alle bunader er like fine da syns jeg. Jeg syns for eksempel romeriks bunaden er stygg, derfor skal jeg ha hedmarksbunad istede, når jeg evt skal ha bunad. Halve slekta er fra hedmark så...

Jeg syns også det er teit at noen har en bunad fra et sted de ikke har noen som helst tilhørlighet til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...