Gå til innhold

Emmaljunga Nitro City eller City Cross?

Anbefalte innlegg

Vognen blir nok mest brukt på¨trille turer på asfalten, og litt i skog, på handlesenter og by...

Endel ut og inn av bil...

Jeg har tidligere hatt Emmaljunga Edge Duo, men den var i det største og ikke minst tyngste laget, så den blir vel brukt som barnehagevogn når vi kommer så langt...

Fortsetter under...

Jeg har valgt nitro, og den skal brukes til det samme som det du sier. Jeg ville ikke valgt fire faste hjul i disse dager når det finnes noe så genialt som beveglige hjul! Men det er nå meg;-)

Enig med deg! Men jeg har valgt ozone fordi jeg liker den sittedelen bedre. Skal ha en mondial etterhvert også, da kan man jo bytte på hva slags understell man bruker til ulike ting. Og jeg kan bruke den store bagen til mondial på ozone understellet. Genialt at alle deler til emmaljunga passer overens.

Nå kommer snart emmaljunga med utbyttbare faste fremhjul til nitro/ozone og da blir jo city cross unødvendig, se her:

Endret av EnBlå&ToRosa

Så stilig med vinterhjul da, det blir jo genialt:)

Hun i butikken synes ozone var så smal at den ville kanskje ikke holde så lenge som nitro. At barnet fikk litt lite plass med skuldrene etterhvert som de vokste. Så derfor valgte jeg nitro. Og ozone ble ikke full/flat liggestlling, så det tenkte jeg ville bli greit også til vinteren når lille er bare 6 mnd. Men liker utseende på ozone mye bedre;)

Hmmm, det var rart.

Min ozone har full liggestilling og jeg ble anbefalt å kjøpe den fordi den kan brukes lenger. Den har vist 105cm lang sittedel mens nitro og de andre emmaljunga vognene bare har 90cm. Det vil jo si at barnet vokser ut av den før det er to år, en gjennomsnittlig to åring er jo 92cm....

Se her:

http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=641&jamfor%5B%5D=5&jamfor%5B%5D=6&go=OK

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...