Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter mye negativt å tunge beskjeder så har jeg valgt å ta meg en pause her i fra...

Jeg kommer sterkere tilbake om vi får klar signal fra trondheim !

Tusen takk til dere søte sterke personene som er der ute. Og tusen takk for all den støtten og oppmuntringen dere har gitt meg!!

Monky, Lurifax, prøver og prøver ! DERE ER TOPP! Jeg har blitt veldig glad i dere, tiltross for at jeg ikke kjenner dere !:)

Klem til alle <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143924769-jeg-tar-en-pause/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AKPA, så fint å høre fra deg! :) Skjønner godt at du har mye å tenke på og forholde deg til, og at du velger å skjerme deg litt fra Bim er veldig forståelig. Og klokt.

Håper virkelig at dere får et nytt forsøk om ikke veldig lenge, men gjør det ikke det, er jeg sikker på at dere finner andre måter å oppfylle drømmen om å bli foreldre. Men alt til sin tid.

Og takk likens, det har vært utrolig fint å "bli kjent" med deg, du er ei knallsterk dame med et pågangsmot som jeg slett ikke har sett maken til. Kjempeglad i deg! :)

Tusen knallharde klemmer fra meg (og mannen!) <3

Hei monky, takk som spør! Her svinger det i tanker og følelsesliv, fra håp til absolutt fortvilelse ca hvert 5. minutt! Er på 11. rugedag, men har ikke testa enda. Skal liksom klare å vente til lørdag. Fredag blir bokstavelig talt langfredag! :) Kjenner meg litt sliten, men har også en liten influensa som har sneket seg på. Ingen spotting så langt, og mye murringer i magen til tider. Men det kan jo bety alt fra bivirkninger av medisinene, mensen, eller graviditet. Så summa summarum - alt kan bety alt. Og jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt - niks, null, nada. Jeg får vel bare holde ut denne spenninga enn så lenge!

Hvordan går det med deg da, monky? :)

Måtte alle få en herlig påske, fylt av appelsiner, kakao og godvær! :)

ja huff, kjenner til de svinene der, de kommer plutselig og man vet ikke helt hvor de går!

går greit med meg, er nok litt svingete i humøret nå også, selvom langt ifra så mye som når jeg var på medisiner og som ruger.. men avogtil føles ting litt trått og urettferdig, men sånn er det jo i denne prosessen!

ventetiden er laaang!!! men koselig med påske nå da!

rd 11 er rar, hvertfall for meg: tiden gikk seint og plutselig frykta jeg veldig å teste som jeg hadde hatt såå lyst til frem til det...jaja men godt det nærmer seg! og bra du ikke har noe spotting, det fikk jeg på rd 13.. men d er jo noen som får det og er gravide selvom!

jeg håper virkelig du har lykkes og fortsetter å krysse fingre fremover!!

goood påske:) klem :)

Annonse

forstår godt du vil ta en pause snuppa.. håper alt står bra til med deg til tross for mye negative beskjeder.. :/ håper virkeli at det ordner seg for dere til slutt og at dere får begynne md nytt forsøk snart og at dere kan få deres lille engel :) tenker mye på deg :)

utrolig kjekt og bli "kjent" md dg og :) blitt veldi gla i deg og som du sier til tross for at vi ikke kjenner hverandre.. om du ønsker så er det bare og sende en mld til meg :) håper du får en fin påske og kos deg mye :) stooor klem fra prøver og prøver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...