Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ul tirsdag 10. april og er sååå spent! :) Jeg er nå 18+4 og kjenner små spark hver dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også 10. April! Gleder meg masse:-) er 18+2 i dag.

Skrevet

Jeg skal 11 april, da er jeg 18+3, og jeg grugleder meg :)

Skrevet

Det blir spennende! :) Jeg har vært på 3 ul allerede, og alt har sett bra ut :) I og med at jeg kjenner bevegelser hver dag er jeg ikke så redd og bekymra lengre. Men en vet jo aldri... Vi er veldig spent på kjønn :) Har to gutter som ønsker seg ei lillesøster nå ;) Men jeg har veldig guttefølelse, så vi får se :)

Skrevet

Jeg skal på min 5 ultralyd 16 april.. Så da er jeg i uke 19+3, tror jeg.. :)

Blir morsomt!

Skrevet

Jeg skal på aller første ul 13.april :) blir første møte me lillegull å det blir kjempespennende! :D har verken hørt hjertelyd eller noe så blir godt å få "bekreftelse" av at det er en liten der <3

Skrevet

Jeg skal på min 2.ultralyd 17 april :)

Gleder oss til å se lillemann

Skrevet

skal på først ul 26 april er da i uke 18 :) gleder oss :) er så vidt bynnt og kjenne bevegelser :)

Skrevet

jeg skal også 10 april. Blir min 3 UL, men har ikke sett kjønn enda, og er veldig spent på det siden vi har tre gutter fra før ;) er da 17+4. Gleder oss

Skrevet

Skal på UL fredag den 13 faktisk :S er da akkurat 19 uker... har ikke begynt å kjenne noe til den lille enda, så er veldig spent :S

Skrevet

jeg skal også 10 april. Blir min 3 UL, men har ikke sett kjønn enda, og er veldig spent på det siden vi har tre gutter fra før ;) er da 17+4. Gleder oss

Det blir spennende å se! Vi er ganske nysgjerrige her og på om det blir gutt nummer 3 eller ei søster :)

Skrevet

Jg skal også på ordinær ul den 13. April! Er da 19+1. Har vært oppfulgt med tre ul tidligere og kjenner små spark nå 18 uker så håper alt er som det skal! Gleder meg sinnsykt!

Skrevet

Jeg skal 13.04..........har vært 3 ganger alt, men ennå ikke fått vite kjønnet.........ikke minst var jeg og legen litt uenige om terminen, så greit å få ordinær UL etterhvert :) Viktigste av alt er at alt fortsatt er som det skal inni der.............

Skrevet

ultralyd 12 april, er da 19+1 :-) Gleder oss til å se lille jenta våres igjen. Har kjent bittelitt liv, men ikke store greiene og ikke hver dag. Er litt bekymra, men er sikkert ingen grunn for det. Er mitt første barn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...