Gå til innhold

Storken bestemte seg for å komme hit i hus! :O

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Ikke bry dere om kallenavnet mitt. Fikk ikke endret det :)

Ja plutselig var jeg her inne igjen. Fant ut i natt kl. 04.00 at jeg er gravid med nr to. Har en gutt som blir 2 nå i sommer. Det som er litt morsomt er at jeg har ikke følt meg noe særlig gravid, men har jo vert kvalm, dårlig mage, skikkelig såre brystvorter og tisset hele tiden. Har liksom bare slått vekk tanken om at det var en spire inni der, fordi jeg har følt meg mer gravid før uten at jeg var det :P hehe..

Det er jo veldig spennende og kjenner at nå med en gang jeg så den positive testen så sitter jeg å leser HELE tiden og nesten planlegger hvilken vogn jeg vil kjøpe! Hehe..Men skal ta det heeelt mero, har så sinnsykt vondt i magen og som sist så slapper jeg ikke av før jeg har passert 12 uker, å egentli ikke før jeg holder nurket i armene :)

Selv om det ikke er så lenge siden sist, så håper jeg på å få gode råd og slikt fra dere andre her inne! Dette er jo rett og slett så fantastisk!

Det var ikke planlagt og kommer kanskje på et litt vanskelig tidspunkt( Skal begynne på høgskole etter sommeren). Men det er VELDIG velkomment! :)

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Hvis jeg skal ta utgangspunkt i egen rekning å terminkalkulator så er termin den 1.desember. Så er veldig tidlig enda.

Ja det er jo det, vi kan ikke bestemme når det skal klaffe. Da får vi bare tilpasse oss spiren :) Gratulere så mye! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...