Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan starter det. Begynner det med spotting og smerter? Fikk lys lys brunt på papiret i sted, og føles som jeg får mer og mer mensmurring/smerter. Er også veldig oppblåst og dårlig i magen. Og redd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg starta det med brunlig utflod, som etterhvert tok seg opp til å bli lyserosa og så skikkelige blødninger. Når blødningene herja som mest hadde jeg skikkelig "tak" i magen, skikkelig vondt.

Men, i mitt andre svangerskap hadde jeg også litt brunlig utflod noen ganger på papiret, og nå har jeg ei herlig datter på 2,5 år!

Jeg skjønner veldig godt at du blir bekymret, men mensmurringer er helt normalt underveis i graviditeten. Så det alene er ikke noe tegn på at dette kan gå galt.

Jeg krysser fingrene for deg, jeg vet så altfor godt hvilken følelse du har nå! Stor klem fra meg.

Skrevet

Har opplevd sa 1 gang, og det begynte med at all symptomer forsvant par dager i forveien.

dermed kom blødningene, ikke noe brunt spotting, men rødt, som vanlig mens. Og så kom de intense smertene på siden, ikke som vanlig menssmerter for min del. ringte legevakten som sa at dette var en spontan abort.

Jeg skulle likevel til legen dagen etterpå som tok både urin og blodprøve og fikk beskjed noen dager etter at det var positiv for en sa.

Men viste det selv på samme dager som jeg var med legen, for ikke så lenge etter timen så kom alt ut av seg selv.

Ikke noe hyggelig,

Dette er nå min historie, alle er ikke like.

Jeg har spottet i denne graviditeten, men ikke så mye. Har selv smerter men dette er voksesmerter for min del.

Oppblåst med en stor O :P

og vondt i magen til tiden pga forstoppelse.

Men vis du er veldig redd så ville jeg har ringt legen eller jordmoren for en samtale evt kontroll.

Håper alt er bra med deg og den lille og lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk for svar (og klem :)) Ble litt roligere nå.

Er bare 4+3..

Glemte å få med at i mitt første svangerskap hadde jeg litt blødning i et par dager. Og da gikk jo alt fint. Men det er 7 år siden... Føles litt som buldring i magen. Krysser finger for at papiret er hvitt neste gang jeg må på do.

Skrevet

Har opplevd sa 1 gang, og det begynte med at all symptomer forsvant par dager i forveien.

dermed kom blødningene, ikke noe brunt spotting, men rødt, som vanlig mens. Og så kom de intense smertene på siden, ikke som vanlig menssmerter for min del. ringte legevakten som sa at dette var en spontan abort.

Jeg skulle likevel til legen dagen etterpå som tok både urin og blodprøve og fikk beskjed noen dager etter at det var positiv for en sa.

Men viste det selv på samme dager som jeg var med legen, for ikke så lenge etter timen så kom alt ut av seg selv.

Ikke noe hyggelig,

Dette er nå min historie, alle er ikke like.

Jeg har spottet i denne graviditeten, men ikke så mye. Har selv smerter men dette er voksesmerter for min del.

Oppblåst med en stor O :P

og vondt i magen til tiden pga forstoppelse.

Men vis du er veldig redd så ville jeg har ringt legen eller jordmoren for en samtale evt kontroll.

Håper alt er bra med deg og den lille og lykke til videre :)

Takk for at dere deler :) Føler det bedre når jeg leser om andres historier. Blir litt lettere å skjønne og forstå.

Er jeg ikke litt for kort ut i svangerskapet enda for å komme til hos legen? Og det eneste de kan gjøre så tidlig er vel å ta blodprøver?

Prøvde å bestille time til lege i går, og da fikk jeg ikke time før 23.04.

Skrevet

Den timen jeg hadde da, var en time for å få bekrefte at jeg var gravid. Derfor hadde jeg en legetime så tidlig da.

Denne gangen orket jeg ikke, og bestilte time til jordmoren, men den ble ikke før i uke 8 men alt her bra her og er nå i 12 uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...