Gå til innhold

veldig hyppige kynnere

Anbefalte innlegg

Gjest MammanTilJentaMi
Skrevet

Har nå sittet med rietelleren i ca en time, og har regelmessige kynnere som varer i ca 50 sek, og kommer med ca 5 min mellomrom.

ingen øking i intensitet, og ikke vondt, bare sterke kynnere jeg må puste meg litt igjennom på begynnelsen.

er i uke 34.

tviler på at det er noen fødsel som er pågang, men lurer på om noen har opplevd noe lignende.

jeg har hatt endel kynnere, men aldri på regelmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt veldi sterke kynnere som har kommer regelmesssig (eller føles sånn hvertfall, har ikke tatt tid) men hadde det ikke så tidlig. men alle svangerskap er jo forskjellige da :D

god påske ^^

Skrevet

Har nå sittet med rietelleren i ca en time, og har regelmessige kynnere som varer i ca 50 sek, og kommer med ca 5 min mellomrom.

ingen øking i intensitet, og ikke vondt, bare sterke kynnere jeg må puste meg litt igjennom på begynnelsen.

er i uke 34.

tviler på at det er noen fødsel som er pågang, men lurer på om noen har opplevd noe lignende.

jeg har hatt endel kynnere, men aldri på regelmessig.

det er nok bare modningsrier, dette kan man ha flere uker før selve fødselen, selv har jeg hatt det slik siden midt i rundt uke 20

men jeg er fortsatt 9 dager overtid

Gjest MammanTilJentaMi
Skrevet

ok, får håpe de gjør nytten sin og modner godt da:)

Skrevet

Jeg hadde det sånn en kveld/natt forrige uke. Var da i uke 30 og fikk beskjed om å komme ned til kontroll. Ble lagt på observasjon over natta. I og med at det roet seg etter hvert, så ble det ikke satt noe riedempende eller lungemodning. Men de sa også at dersom jeg hadde vært over uke 34 så hadde jeg bare fått beskjed om å vente å se det an for da prøver de uansett ikke å stoppe fødsel om det skulle være det. Ser du skreiv det her i går kveld. Hvordan går det nå?

Gjest MammanTilJentaMi
Skrevet

Uke 30 er litt tidlig ja..:S

Det gav seg etterhvert, og har ikke vært slik siden..

Har tenkt tanken på at dersom noe begynner å ta seg opp (er 34+4 i dag) om noen dager eller uker, så håper jeg at babyen er stor nok og moden nok til å bare komme:)

Men må si at det var litt slitsomt etter kvelden, da det holdt på i en del timer før jeg begynte med rietelleren..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...