Gå til innhold

Syden til sommeren?

Anbefalte innlegg

Er det flere som har tenkt seg til syden i sommeren? er da i 2. trimester og håper at dette skal gå bra :) har tenkt oss til Tyrkia, noe som kommer til å bli veldig varmt.. men noen som har erfaringer med å reise til syden som gravid? førstegangs fødende her og lurer litt på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143924719-syden-til-sommeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det flere som har tenkt seg til syden i sommeren? er da i 2. trimester og håper at dette skal gå bra :) har tenkt oss til Tyrkia, noe som kommer til å bli veldig varmt.. men noen som har erfaringer med å reise til syden som gravid? førstegangs fødende her og lurer litt på dette.

Vi hadde tenkt å dra på ferie, også da muligens Tyrkia. Men vi er litt redde for at det skal bli for varmt (jeg er blitt fortalt av flere at man ikke skal overopphete kroppen og ligge mye i solen når man er gravid), samt at vi er redde for at vi skal være der nede om det skjer noe - så vi har bestemt oss for å holde oss hjemme i sommer. Slappe av og spare penger til den lille kommer :)

Ja har hørt om det jeg å.. men hvis man er flink til å drikke og bade/holde seg i skyggen så vil jeg tro det skal gå bra :) håper på det ivertfall.. er jo skummelt om det skulle skje noe, men er flere som skal reise så derfor føler jeg det blir tryggere.. er mer redd for bakteriefloraen der nede egentlig:S Jamen hørtes godt ut det å:)

Jeg har også hørt at det er best å reise i 2 trimester.. akkurat det jeg å tenkte :) nyte den siste tiden sammen og bare kose oss :)

Annonse

Vi skal en tur til Gran Canaria i begynnelsen av mai, og jeg tror ikke det vil by på noen store utfordringer. Var i syden (Hellas på øyhopping) i 1. tri sist, og det gikk helt fint. Er litt ekstra påpasselig i forhold til hva jeg spiser, men ellers tenker jeg ikke så mye over det. Ligge i sola i heten klarer jeg uansett ikke, så der er det ingen endring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...