Gå til innhold

Holdt med to men nå har vi snart fire :)

b_a_b_y_

Anbefalte innlegg

Har to gutter fra før (6 og 2 år), var fornøyd med det, selv om jeg alltid har ønsket meg tre barn.

Oppdager på nyåret at jeg er gravid, helt uventet da jeg har brukt p-piller, har en samboer som ikke var særlig begeistret for dette, men jeg valgte å fortsette svangerskapet.

Var på rutineultralyd i går hvor vi får den beskjeden at det er to babyer i magen min!!!

Er mildt sagt i sjokk!! Har vært på tidlig UL og fått stadfestet at det kun var en og 3 barn var en grense for meg også!

Men nå venter vi tvillinger og det blir fire barn til sammen, føles sykt, men også koselig!

Gleder meg til hva dette vil bringe, mye nytt med dette :))))))

Fortsetter under...

Nesten som hos oss:) vi ville ha en attpåklatt, har tre barn fra før. Men det ble tvillinger på oss også, så nå ser vi fram til å bli en familie på sju!!

Faktisk enda "værre" en min situasjon :)

Har gått opp for meg at det er "risikabelt" å skal ha sistemann, trenger liksom ikke å bli slik.

Men nå begynner jeg å glede meg mer å mer.

Lykke til :)

Du får jo 2for1 på en måte, de går jo sammen igjennom de forskjellige fasene osv, men ja, jeg ser "stresset" men og de fantastiske gledene..

Sjokket gir seg ikke med det første..

Merker jeg plutselig får "ka har eg gjort " følelsen, og den kommer som oftest når eldstemann er vanskelig ;) men gleder jeg meg til å se de sammen, le, osv..

Du får jo 2for1 på en måte, de går jo sammen igjennom de forskjellige fasene osv, men ja, jeg ser "stresset" men og de fantastiske gledene..

Sjokket gir seg ikke med det første..

Merker jeg plutselig får "ka har eg gjort " følelsen, og den kommer som oftest når eldstemann er vanskelig ;) men gleder jeg meg til å se de sammen, le, osv..

Ja det er jo akkurat dette som gjør at gleden vokser! :) Mange ting jeg rågler meg til.

Her kommer svetten når både eldstemann OG minstemann er vanskelig!! Hehe, lurer virkelig mange ganger på hvordan dette skal gå uten nervesammenbrudd.

Men vil nok fort se at det bli MYE bedre enn jeg frykter! :)

• 2 uker senere...

Nesten som hos oss:) vi ville ha en attpåklatt, har tre barn fra før. Men det ble tvillinger på oss også, så nå ser vi fram til å bli en familie på sju!!

Faktisk enda "værre" en min situasjon :)

Har gått opp for meg at det er "risikabelt" å skal ha sistemann, trenger liksom ikke å bli slik.

Men nå begynner jeg å glede meg mer å mer.

Lykke til :)

Jeg vet om noen som hadde 4 tette, små barn fra før. Hun ønsket seg ett barn til, og fikk det gjennom. De fikk 3 til på en gang ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...