Gå til innhold

Noen som har laptop lunchbox fra tupperware? Eller vet om de selger matbokser med flere ulike rom?

Anbefalte innlegg

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Laptop lunchbox er et eget varmemerke, og de er ikke fra Tupperware. Søk på Laptop lunchbox, så ser du hvordan de ser ut. Tupperware har noen bokser med to rom i alle fall, men om de har med flere, vet jeg ikke.

Laptop lunchboksen er helt ok, men jeg synes at boksene kunne ha vært litt større.

• 5 måneder senere...
Skrevet

her er den fra tupperware, den kommer i salg i uke 40-43, men desverre kun i rosa. Men den er helt fantastisk :)

post-850772-0-94247100-1348489190_thumb.jpg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

her er den fra tupperware, den kommer i salg i uke 40-43, men desverre kun i rosa. Men den er helt fantastisk :)

Å digger den!! Får den snart :) jeg gikk på Tupperware party igjennom dib og er glad for det kjøre masse fint:)

Skrevet

Jeg selger Tupperware og får inn den rosa neste uke. Hvis noen vil bestille så send meg en pm. Den er superfin! Kan hentes i oslo eller jeg kan sende mot porto.

Skrevet

Grethe Rode butikken på nettet har også fleksible lunsjbokser.

Skrevet

Jeg kan hjelpe de som bor i Bergen og omegn med tanke på tupperware matboksen :)

Skrevet
Jeg selger Tupperware og får inn den rosa neste uke. Hvis noen vil bestille så send meg en pm. Den er superfin! Kan hentes i oslo eller jeg kan sende mot porto.
Hvor mye koster den da?
Skrevet

WWW.going.no har mange fine nærbilder med flere ROM, mange Andre fine produkter + mattips og oppskrifter <3

Skrevet
Hva koster den i andre farger, tuppe-Silje?
dytter
Skrevet

Noen som vet prisen for denne tuppermatboksen,og er den i salg for alle eller bare vertinnegave? Hva er målene på den? Fikk veldig lyst på denne

Skrevet

Tupperboxen koster 179 kr og er i salg fra neste uke. Kan sende ut bilde på mail om du sender en melding. Jeg selger også i oslo :)

Skrevet

Jeg selger også tjpperware. Drammen og omegn..gi en mye..kan også sende katalog om ønskelig, eller holde party ? Send PM !

Skrevet
Hvor mye koster den da?

179 kr koster den :-)

Skrevet
Disse er billigere og veldig bra synes jeg! Ett stort rom og to mindre. http://www.matpakkeb...n.no/p/kjp.html
Er disse i hardplast slik som Tupperware eller mer sånn tykk "engangs" kvalitet? Er det plass til et yoghurt beger oppi? Og ei dobbel skive? Kjøpte sånne fine bento bokser fra Japan. to lag i høyden,smal type. Følte det var ei investering ,for det ble dyrt med frakt og alt. Var så skuffet når jeg fikk dem. De var så små! Måtte dele skiva i 4 for å få dytta de oppi. Greit for små barn som må ha brødet i småbiter,men ikke for skolebarn.
Skrevet
Hva koster den i andre farger, tuppe-Silje?
dytter
vært litt inaktiv her ja, desverre ingen andre farger i denne omgang, kun rosa. men utrolig fin& fresh farge. litt usikker på målene akkurat nå :)
Skrevet
Disse er billigere og veldig bra synes jeg! Ett stort rom og to mindre. http://www.matpakkeb...n.no/p/kjp.html
Er disse i hardplast slik som Tupperware eller mer sånn tykk "engangs" kvalitet? Er det plass til et yoghurt beger oppi? Og ei dobbel skive? Kjøpte sånne fine bento bokser fra Japan. to lag i høyden,smal type. Følte det var ei investering ,for det ble dyrt med frakt og alt. Var så skuffet når jeg fikk dem. De var så små! Måtte dele skiva i 4 for å få dytta de oppi. Greit for små barn som må ha brødet i småbiter,men ikke for skolebarn.

De er av hardplast, solide og fine. Plass til to brødskiver oppå hverandre uten problem, men yoghurtboksene blir nok litt for høye vil jeg tro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...