Netti*** Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 De siste dagene har lillingen hikket en god del på kveldstid, syns det er så kos :-) gleder meg veldig over det ;-) Hurra for alle gleder denne lille skapningen allerede gir... <3
Heira☆ Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Gleder meg til jeg også kjenner det Husker jeg kjente det veldig godt med første mann, men var nok ikke før godt uti sv.skapet.... Jeg er i uke 26 nå. Hvor langt er du?
Alvepia *happy mum* Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Lurer på om jeg har kjent noe hikking jeg også.. er ikke helt sikker, men av å til er det en "rytme" i "dunkene" i magen min... Kan dette være hikking? Når jeg følger takte kan det jo sammenlignes med hikke. ??
Netti*** Skrevet 4. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2012 Jeg er i uke 23. Er 4 gangs. Har denne gangen kjent liv fra uke 14 daglig, de andre kjente babyen i uke 17. Sparkene kjennes veldig godt nå. Når den sparker på ene siden kjenner man den på andre også, sparker den opp ved ribbeina så kjennes det ned mot bekkenet også. Mens hikking kjennes svakere, bare på et sted og i rytme.. Gjerne lenge.. Litt artig for elste hikket hver kveld/natt kl 00:30 og holdt på en halv time. Det gjorde hun i ukesvis etter fødsel også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå