olebrum30_05&09&13 Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 20 mars var jeg på tidlig ul pga blødning og 3 hcg bp som kun viste 900-1400-1600 (jeg trodde ut i fra mens at jeg var 7-8 uker på vei) men de sa på ul at jeg enten bare var 3-4 uker på vei (som ikke stemmer med mens 1 feb) fikk beskjed om at jeg ikke begynte å blø en mens styrke blødning og fortsatt følte meg gravid skulle jeg be om ny bp.. men dagen etter begynte blødningen som nå har vært kraftigere enn mens styrke i ca 2 uker så jeg regnte med det var en SA.. tok ny bp på torsdag forrige uke bare for å sjekke at hcg'en var på vei ned.. men så ringer legen meg på fredag og sier at hcg nivået har steget til 2060 så det er fullt mulig dette er ett svangerskap.. har akkurat flyttet (ihelgen) og fastlegen ringte sykehuset for å få ny ul for vi syns begge dette virker rart etter en slik blødning, men fikk ikke time før 13 april (heldigvis er mannen hjemme da) pga påske og lite bemanning og siden vi vet fra forrige ul at det ikke er noe farlig som graviditet utenfor livmoren.. men legen sa at hvis jeg fikk vondt eller blødde mer burde jeg ringe legevakta for da ville jeg få en sjekk med engang.. huff vet ikke hva jeg vil med innlegget, syns bare det er frustrerende å ikke vite.. alt av symptomer jeg hadde har vært borte i ca 3 uker og jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt.. syns frem til den 13 er leenge å vente.. :-/
barmfager Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Dette var ikke lett å forstå seg på, nei. Håper du ikke får smerter eller begynner å blø sterkere, men har de påvist at det ikke er graviditet utenfor livmoren da?
olebrum30_05&09&13 Skrevet 5. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2012 Ja det sjekket de på forrige ul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå