Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff er ikke lett og få av de ekstra kiloene etter fødsel når man er avhangig av sjokolade.

Tenker på Gulerot kake, Sjokoladekake, sjokolade og alt med kaker og gjøre hele tiden får det ikke ut av hode, er såå vanskelig og holde seg unna.

Tips taes imot :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips. Lider av det samme, desverre. Sier hver dag, at jeg skal skjerpe meg i morgen. :-/

Det er så lett i teorien. Ikke så lett i praksis. :-)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Dette høres ut som meg, totalt avhengig av sjokolade.

Og hver mandag skal jeg skjerpe meg.... og hver mandag sprekker jeg!

Skrevet

Jeg er også sjokoman :) men jeg passer på å spise sunt og trimme likevel! Så nå går endelig vekta litt nedover :) jeg prøver å tenke positivt, skryter av meg selv hver gang jeg klarer å velge andre ting! Og hvis jeg bare måååå ha sjokolade, da spiser jeg sjokolade. Men jeg tenker ikke: nå har jeg jo spist usunt, så nå kan jeg bare fortsette å spise usunt i dag. Jeg tenker heller: ja vell, nå har jeg spist sjokoladen, da får jeg prøve å være sunn resten av dagen!

Lager også hjemmelaget knekkebrød og musli! Og fremover nå er det jo perfekt med smooties og fruktblandinger med feks vaniljekesam eller lignende.

Skrevet

Sånn var jeg de første 6 ukene etter fldsel.. gikk ned en gulrotkake på høykant annenhver dag. Så fant jeg ut at jeg måtte skjerpe meg da vekta begynte å stige godt oppover.

Begynte å gå hver dag og spise sunnere, og en liten sjokolada ala eventyrsjokolade hver lørdag. Har gått ned 4 kg på 3 uker :)

Skrevet

Sukk, sliter med det samme :-) Begynner på ny frisk hver mandag, hehe.. Men jeg har begynt å trene litt, og så tar jeg heller nedkuttingen på sjokolade etterhvert.

Skrevet

Eeeeeelsker kakeeee! Farlig det der. Om jeg lager en kake så skal du se jeg spiser opp hele greia i løpet av noen dager. HUff.

Jeg var så tynn etter fødselen og nøt det men nå er jeg blitt så stor at jeg kjenner meg ikke igjen. Og jeg er så giddalaus. Skal liksom til å trene, men jeg får aldri gjort det. Æsj altså.. Men jeg prøver å spise sunnere alternativ som nøtter og tørket frukt og begrense sjokolade til bare lørdag og evt litt Cola til fredags middagen. Men det er søren meg ikke lett.

Mååå bare komme meg på trenings studio for å trene i stua funket bare i 3-4 uker så sklei det ut. Ikke synes det gav følelse av effektiv trening heller Gikk tur med min datter en god del tidligere. men det har og sklidd ut. Er flink å spise sunn middag da. Spiser en del frukt. Rent kjøtt som kyllingfilet og svinefilet og okse. SkjÆrer vekk fettet på koteletten og prøver å alltid spise grønnsaker til middager...

Vi får bare ta oss i nakken jenter!!

Skrevet

Er jeg som er HI,

godt og se vi er flere, jeg måtte bare få det ut, hehe

Begynt og steppe på steppemaskin forran tv på kvelden etter baby har lagt seg, og spise havregryn med melk og kanel til frokost eller ingers rugbrød. Meldte med inn på greteroede.no gratis der får ejg registrert hva jeg spiser og trim etc. veldig fint og ha litt kontroll.

Spiste sjokolade i går, men trente da på kvelden hehe.

Skal spise gulrotkake når jeg har gått ned 5 kilo, ELSKER KAKE. hehe

Skrevet

Er jeg som er HI,

godt og se vi er flere, jeg måtte bare få det ut, hehe

Begynt og steppe på steppemaskin forran tv på kvelden etter baby har lagt seg, og spise havregryn med melk og kanel til frokost eller ingers rugbrød. Meldte med inn på greteroede.no gratis der får ejg registrert hva jeg spiser og trim etc. veldig fint og ha litt kontroll.

Spiste sjokolade i går, men trente da på kvelden hehe.

Skal spise gulrotkake når jeg har gått ned 5 kilo, ELSKER KAKE. hehe

Skal også spise gultorkake, men tror jeg vil ned 10 først :P Uff.. fælt det der sjesken greiene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...