Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Jeg var på soverommet for noen minutter siden, og onanerte til jeg fikk en orgasme. med engang jeg fikk orgasmen kom det ut mye vann fra skjeden, er 41+5, men vet ikke om det er vannet som har gått, fordi når jeg leser om når vannet har gått så sier dem at det lukter veldig søtt, men det som kom ut hos meg lukter ingenting :| det var ca 1/2 dl som kom ut
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Hvis det er vannet som er gått, så vil det fortsette å komme. Ta på et bind og se om det blir fuktig/ vått. Hvis ikke tipper jeg det enten er urin eller utflod..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 men det har aldri skjedd meg at jeg kom kom og det ble jo en ganske stor damm på sengetøysettet
OssTre<3 Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Kanskje dette er din første? dammen er vanlig om du kom kom. Merket du ikke noe annerledes med orgasmen så e jo de litt rart da.. Men om det var din første, gratulera ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Kanskje dette er din første? dammen er vanlig om du kom kom. Merket du ikke noe annerledes med orgasmen så e jo de litt rart da.. Men om det var din første, gratulera ;-) tror ikke dette var noe "kom kom", det var en helt vanlig orgasme! slimproppen gikk på søndag og jeg ble strippa idag, så tror egentlig det var litt av vannet som gikk.
OssTre<3 Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Kan jo håpe det var vannet:) Hadde nok merket det om det var noe annet enn en vanlig orgasme ja.. Men hva med å ringe jormor og høre da? Her i kommunen har vi en vakthavende jordmor som tar imot spm døgnet rundt er vel ikke nødvendig å oppgi navn med det første, men se nå etter om det kommer mer:-)
Mamma til to guttegull Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Med tanke på at du er på "overtid" og ble strippet idag, så er det vel en stor sjanse for at det er vannet ditt som har gått. Ring fødeavdelingen og prat med de. Det "verste" som kan skje er at du får en bomtur til sykehuset. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 jeg ringte dem, og dem ba meg ta på meg ett bind og se om det kom mer vann, men det gjorde ikke det. er nok fordi hodet er festet. rier har heller ikke startet, men dem sa så lenge jeg kjenner spark, så skal jeg bare være hjemme, var på kontroll på sykehuset tidligere idag og blir satt igang på torsdag uansett.. håper på at riene starter iløpet av natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå