Nordhagenjentene :) Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 har dere like ømme pupper hverdag?? Denne gangen har det vært helt jævlig, i flere uker nå. Synes ikke de var sånn sist. Men da kom kvalmen i uke 5, så hadde vel annet å tenke på. Uke 6 på meg i morgen.
hennipenni Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Jeg hadde veeldig ømme pupper i ca 3 uker i strekk fra uke 5-7. Det var så ømt at jeg klarte ikke bruke vanlig bh eller ligge på magen i senga. Etter dette har det vært litt av og på. Har gått ukesvis uten å merke noe, og har noen dager der de er litt ømme og stikker/klør litt. Helt normalt at det varierer.
Gjest Verpehøna Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Mine pupper er også ømme, jeg er 8+3 idag. Synes de har vært ømme hele veien, noen ganger sånn at det er ubehagelig, andre ganger bare ømt. Men de har blitt større, ganske mye større. Og jeg har alltid hatt ganske små pupper så både jeg og sambo synes det er gøy
peanutts82 Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Mine pupper har også vært ømme hele veien... fra da jeg venta på mensen til den ikke kom og jeg tok en test.. det var igår. hihihi.... er litt små kvalm også men det som er verst er at jeg må tisse hele tida... HELE TIDA... måtte opp midt på natta og unnskyld meg.. Bæsje... det er slitsomt.... :) Er i uke 5 nå.... har hatt mensemurringer hele tiden og er konstant trøtt. Men jippi for en liten peanøtt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå