Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sover deres på dagtid og når står de opp om morgenen? Hvor lenge er våkentiden innimellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og har ting endret seg når de får tenner? Eller er det alder?

Skrevet

VI har jo nettopp endret fra tre til to dupper, men har allerede fått faste tidspunkt sånn ca, hun pleier å stå opp (eller våkne) 07.30, sover første dupp 10.30 til 11.30/12.00. Neste dupp 14.30/15.00, den varer som regel en halv eller en time. Legger seg 19. Ingen tenner her enda. 3 timer våkentid mellom. Men holder på å forske litt på om hun trenger enda litt mer på kveld, kanskje 3,5 eller 4.

Skrevet

Hei. Her går det i tre dupper ennå, men min står opp veldig tidlig for tiden. Det er 3-4 timer mellom hver dupp. Står han opp 6, er det dupp 9, 12 og 15. De to første sover han 30 min, mens den siste en time. Han legger seg 19.00. Ingen tenner ennå.

Skrevet

Når sover deres på dagtid og når står de opp om morgenen? Hvor lenge er våkentiden innimellom?

Opp 7:30, dupp 9:30-10:30. Så dupp igjen 13:30-14/14:30. Fått tre tenner, og tennene forstyrrer ALT! Var morgen 5 en stund..

Skrevet

Jeg føler at søvnmønsteret har endret seg med alder, og ikke tenner. Gutten min fikk to tenner nede for 1,5 mndr siden. Er nå 8 mndr.

Dagsrytme:

Våkner 06.30

Første lur ca 09.30-10.30/11.00

Andre lur ca 14.30/15.00-16.00

Sovner for natten ca 19.00-19.30.

Har 3-4 timer våkentid mellom lurene. Dersom vi triller tur på formiddagen, hender det han sover en liten lur på 20-30 min i 12-13 tiden (men da er det vanskelig å få ham til å sove andre lur, så prøver å unngå denne powernapen...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...