Wollafruen Skrevet 3. april 2012 #1 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Ved kveldsmaten i går sa plutselig minstefrøken: "Mamma...det var trist det ikke kom noen baby." (SA i februar). Jeg måtte spørre et par ganger hva hun mente, for verken hun eller storesøster har sagt så mye om det - da de fikk vite at det ikke kom noen baby allikvel var det bare "åja!..men, mamma, hva skal vi spise til middag?". Da slang storefrøken seg på og påpekte den babyen som var i magen og som ikke er der lenger, som skulle komme til høsten. Jeg ble gravid i januar, fortalte det til mange i nærmeste familie (også døtrene våre) og så gikk det galt i februar, dessverre. Men det har egentlig vært greit at folk har visst. Det har gått bra de to foregående gangene jeg har vært gravid, fortalte det tidlig da også, så tenkte ikke stort på at det KAN jo gå galt - det vet man aldri. ..og nå..i går da hun sa det...jeg visste ikke at de tenkte noe på det. Det var egentlig litt "koselig" å dele at vi alle synes det var trist at det ikke ble noe av oktoberbabyen vi trodde vi skulle få. Da var det både godt å tenke på at "jammen, det KOMMER en baby. Det blir bare i november i stedet!" og litt leit å ikke kunne fortelle dem det enda... Nå venter vi nemlig klokelig til vi er litt lengre på vei! Endret 3. april 2012 av Wollafruen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143924568-de-vordende-stores%C3%B8strene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemosepose Skrevet 3. april 2012 #2 Del Skrevet 3. april 2012 Det var både koselig og trist å lese :`-) De små tenker nok mere over ting enn de gir inntrykk av noen ganger - kloke små hoder, har de! Du får glede deg til å fortelle nyheten, og kose deg med tanken på å glede deg til ny baby sammen med dine døtre! Mine døtre (5 og 7) er helt betatt av babyen som kommer om 3 måneder, og de snakker og synger til han, og gleder seg stort til å treffe han :-) De har gledet seg siden de fikk vite det på nyttårsaften, og snakker om han hver eneste dag. Har ofte tenkt på hvordan det ville være å måtte fortelle dem hvis det skjedde noe galt - det kan jo skje når som helst! Man vet aldri - men vi får som familie glede oss sammen og trøste hverandre, da blir gleden større og sorgen lettere å bære. Stor klem til deg, og masse masse lykke til på veien med novembergutten din ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143924568-de-vordende-stores%C3%B8strene/#findComment-144128044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wollafruen Skrevet 3. april 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 3. april 2012 Tusen takk NovemberGUTT? *iiik* Er det en gutt altså?? Bare i uke 7, så dette aner vi ingenting om enda..hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143924568-de-vordende-stores%C3%B8strene/#findComment-144128099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå