Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Det finnes noe som er ment til det. Finnes kanskje på elkjøp.. Er det støvete eller skittent? Er det bare støv kan du ta med vanlig mikrofiber klut. Jeg tar jo av og til og fukter den og så tørker den nesten ut og drar over skermen, men du kan risikere at det skal vises på svart skerm. Det vil si man kan se vaske striper Kan sikkert bruke den kluten som er ment for briller også.
Soon to be mum Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Det er også en type våtsevietter som selges i vanlige dagligvareforretninger som kan brukes. Tror det er Ajax våtservietter. Det står i alle fall på pakken at de egner seg også til vasking av PC og PC-skjerm, så les på pakken før du kjøper. Funger bra hos oss i alle fall. =) Og billigere enn de du kjøper i "spesialforretningene". I tillegg kan du helt sikkert få spesialremedier til slikt på feks. Clas Ohlson og slike butikker., =)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Jeg bruker en vanlig litt fuktig klut. Kjøpte noen servietter som var ment til formålet, men de tørket ut lenge før jeg fikk brukt de opp.
Flate pupper Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Hvis det er bare støv som skal bort kan du dra forsiktig over med den klebende delen av en post-it lapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå