lillevenn2012 Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Hva er sukker verdien i urinen deres i urin? hva ligger blodsukkeret deres på ? Og hvor mye insulin må dere ta? Har dere stor eller liten baby i magen? Sukker verdien min er på +4. Blodsukker ligger på alt fra 3-8. og fikk beskjed om og ta 4 enheter i insulin. Jeg har en stor baby i magen, og jordmor sier de ikke setter meg i gang og diabetiker sykepleier sier jeg mest sannsynelig blir satt i gang. Jeg har en baby på rundt 3600g nå og er 36+2. jormor sa hode også var stort, men ville ikke si hvor stort... Begynner og bli litt nærvøs for fødsel merker jeg, når første min var på 3700g når han ble født og måtte bli tatt med sugekopp... :/
bolla12 Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Litt usikker på hvor stort barnet er nå, men for tre uker siden låg det to.uker fremfor normalen. To uker til neste kontroll. Jeg tar 8E lsngtidsvirkende + 4E hurtigvirkende til frokost, 4E hurtigvirkende til lunsj og 6E langtidsvirkende før jeg legger meg. Føler ikke det hjelper så mue. Er fortsatt oppi 8 etter frokost....og ofte oppi 9-12 etter middag. Har fått beskjed om at det bør være under 6 fastende og under 8 etter mat. Har termin 13.juni, men muligens settes igang to uker før....krysser fingrene for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå