Gå til innhold

Farging av emmaljunga scooter trekk.

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvilke typer stoff det er på Emmaljunga Scooter Carbon? Om det er vaskeekte eller kunststoff? Finner ikke noe om det på internett..

Min vogn er blitt så flekkete, så jeg tenkte å kjøpe maskinfarge og farge hele vognen svart, men usikker på om det gråe "oljefarget" stoffet vil ta til seg denne fargen.

Tenkte også å farge kalesjen. Noen som har erfaring med dette, eventuelt hvilke og hvor mye farge?

Håper på raskt svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143924550-farging-av-emmaljunga-scooter-trekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke tekstilmaling fra panduro, vet det er mange som har farget opp solblekede vogn kalesjer med det. Funker veldig bra!

Den skal egentlig fikseres med strykejern etter påføring, men de som brukte det på vogn bare satte vognen i solsteika noen timer istedet.

Endret av EnBlå&ToRosa

ok, takk for raske svar :)

det er en 2008 modell, tror det stod at fra 2010 modellene var det protex stoff.. tenkte å ta med litt av trekket opp på Jernia å høre om de har noe greie på det der.. :)

er ikke så mye som trenger farge, litt på kalesjen og litt på sittetrekket.. det er svart og grått, også vil jeg prøve å få alt svart..

klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal gjøre, men tror jeg går for maskinvask først og om det blir flekkete eller ikke tar til seg farge i det hele tatt, sår jeg prøve den tekstilmalingen.. har lest litt om den å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...