("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 hei Jeg hadde synes det hadde vært gøy å se hvem vi er og hva vi er;-) meg selv: Single 30 år med en storkejente fra før. Starter på nytt nå i april. Er utdannet spesialsykepleier:-)
utålmodig-11 Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg er 39 år - enn så lenge... Utdannet siviløkonom/revisor. Har ei jente på 4 år fra tidligere ekteskap. Har fått nok av menn, men ønsker meg flere barn. Var på Serum i Athen, Hellas 15. mars og er GRAVID :-) Foreløpig termin 5. desember.
Mintursnart? Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Nylig fylt 40 år, har en gutt via Storken som blir 3 år i sommer. Kokk, enslig, leter fremdeles etter mannen med stor M :0) ....har ikkke tid til å vente, prøver nå på søskenforsøk, starter med Puregon i morgen, og håper på tur til Cfc neste uke...mitt første ivf forsøk, men har prøvd 7 ganger på søskenforsøk via Stork uten hell. Krysser fingre og tær for att det lykkes nå med ivf :0)
Tidenerinne Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Hei! Benytter denne tråden til å presentere meg. Jeg har nemlig fulgt med her inne i mange måneder, men ikke laget meg nick før for noen dager siden. Så jeg føler at jeg kjenner dere litt Jeg er 36 år, og skal snart ha journalsamtale på Stork og håper på å få til første inseminasjon i mai (må passe med jobb). Men avgjørelsen ble tatt allerede i oktober, da jeg var gravid og det endte med SA. Jeg var innstilt på å bli alenemor den gangen også, da jeg ble singel en uke før jeg fant ut at jeg var gravid. Har ingen barn fra før, men vet i alle fall at jeg sannsynligvis har gode muligheter for å bli gravid igjen
fisken2015 Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Jeg er 35 år, og gift med mann på 36. Vi har prøvd å bli gravide i litt over to år. Har et avbrutt IVF forsøk pga ingen respons på medisinene. Har veldig lav AMH og blitt anbefalt eggdonasjon for og lykkes. Har ikke tatt steget helt ut enda, men mailen er ferdigskrevet og klar til å sendes til ulike klinikker.
lycine Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Jeg er 34 år. Singel, har vært i et forhold på 3.5 år nylig. Er selvstendig næringsdrivende I helsevesenet. Har ingen barn men vil ikke vente på at drømmemannen skal både dukke opp og være klar for barn før jeg blir mor.
ønsker1til Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Jeg er singel, mamma til ei jente på 3 år (ved inseminasjon cfc) har vært to ganger til inseminasjon nå, men ikke lyktes ennå.. Er barnehageassistent
Gjest lille fiol Skrevet 21. april 2012 #9 Skrevet 21. april 2012 hei dere jeg er 45 år, gift og vi har prøvd å få barn i 10 år - røverør i 7 år mange graviditeter, ingen barn..... Jeg er lærer og trives med det vi har nå prøvd ED for første gang i riga og skal teste om to dager
jenda Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Samme som Lille fiol ;-) Gift lærer på 45... årevis med forsøk, men det nærmeste jeg har kommet var en kjemisk graviditet for ett år siden.
Gjest meg mamma? Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Jeg er 35 år og ingen barn. Har bestemt meg for å gå for drømmen om egne barn, vil ikke lenger vente på å finne den rette for meg. Jobber som pedagogisk leder i barnehage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå