Gå til innhold

test 9dpo (bilde)

Anbefalte innlegg

OIIIIII så utrolig gøy å se at du har fått positiv test...nå ble jeg virkelig glad på dine veiene, og håper at det går bedre for deg enn for meg denne mnd....

Krysser fingrene for at spira holder seg fast denne gangen,,,gleder meg til å følge deg videre og håper jeg kommer like bak deg med positiv test neste PP -:)

Fortsetter under...

tusen takk joha :) syns det var utrolig leit at det gikk galt for deg denne gangen også :( men håper du er rett bak meg ja :) du har jo heldigvis korte sykluser, så er jo ikke lenge til du har el igjen ;)

Takk for det mamman_til_oliver -:)

Jeg tenker positivt, og gleder meg til eggløsning som er allerede lørdag 14.april..

Har også veldig mye jobb og annet gøy i de neste ukene, så tiden kommer nok til å gå veldig fort...

Regnet ut at termin da vil bli 7.januar 2013, men siden jeg har født begge barna jeg har 3-4 uker før termin, så kan det jo henne at det blir desemberbaby allikevel på meg -:)

bra det :) er viktig å ha noe å drive med, så man ikke bare blir sittende og tenke.

jeg kommer nok til å holde meg her inne på "bli gravid" en stund til, liker meg liksom her :) så kommer til å følge med :)

Endret av mamman_til_oliver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...