norskepigen Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Holymoly som tiden flyr!! Jeg synes den går aaaltfor fort. Har jo ikke fått kjøpt inn halvparten av alt babyutstyret :-/ Må visst jobba på :-P
Gravid og overlykkelig Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 jeg følte også det gikk fort til jeg kom til 3 tri. Nå har alt stoppet opp. Føler jeg har vert 7 mnd på vei i 3 mnd snart Men det går da framover heldigvis er 33 nå
cat_29 Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Velkommen til 3. Trimester! vet mange syns at det går tregt på slutten, men føler at mitt har flydd avgårde og nå har jeg bare 2 dager igjen til termin:) du rekker likervel å få fikset MYE de siste 3mnd, så alt blir nok klart til baby kommer:) greit å ha noe å holde på med den siste tiden også, lykke til
norskepigen Skrevet 3. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2012 Takk skal dere ha :-) Ble faktisk ganske beroliga av kommentaren din cat_29 :-) Tenkte å sette i gang for fullt med innkjøp etter påsken. Nå skal det nemlig slappes av etter en travel jobb-periode :-)) God påske medmødre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå