Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Det er til en venn, og jeg kan liksom ikke plante noe der. Hva kan jeg ta med å sette der?
Matrosen og Meg:) Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Siden du ikke kan plante noe, så lager de fleste blomsterbuktikker fine små mosekranser og hjerter. Du kan også plante en liten påskelije, i en liten metallpotte og sette der. Jeg har gjort det på oldefaren til minien sin grav.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 men da må liksom noen andre rydde etter meg. Er det noen på krikegården som gjør det, eller må liksom foreldrene gjøre det?
Lille- MO Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 du kan sette en liten potteplante der ja, og sånn det er ved min kirkegård må man ta det vekk selv etterhvert som det visner. Du kan også kjøpe en liten lykt å sette der da er jo tanken som teller. til å ha på graven til kjæresten min har jeg kjøpt diverse pinner med hjerter på som jeg kan stikke i jorden. de får kjøpt på plantasjen og stort sett alle blomsterbutikker. det er tynn pinne så de får ikke gjort noen skade
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 det var en god idé. Jeg har noen fine steiner jeg tenkte å ta med også.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Jeg setter gravlys/lykt og blomsterbukett pågraven til farfaren min jevnlig. Visne blomster fjerner "nestemann" som er på graven- altså, jeg fjerner visne blomster når jeg er der, og de andre som går der fjerner når de er der.
Hønemor30 Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Tror nok ikke de andre som går til denne graven ser på det som et problem å "rydde" opp evn visne blomster e.l. Vil vel tro de fleste blir glad for å se at andre besøker graven
geitemarken Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Det kan være fint å legge ved et lite kort som sier at det er du som har vært der. Dette sier jeg fordi jeg vet at mange etterlatte bruker mye energi på å finne ut/spekulere i hvem som har vært å besøkt graven. Men de bruker å være veldig positive når de vet hvem som har vært der og deler deres sorg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå