Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig at de ligger rett på gulvet, vi kan jo ikke ha matter i hele huset ;)

Et par ruller så er hun utenfor matten....er også rett for at hun skal slå hodet i gulvet, i tillegg er det litt kaldt....

Lille frøken er snart 7 mnd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilket gulv du har, men her har jeg lagt henne rett på gulvet på kjøkkenet fra 5 mnd.(nærmer seg 6 mnd nå) Her ruller hun seg raskt over på magen og er begynt å dra seg frem overalt, så er ikke lenge hun blir på matten uansett. Har tippet over fra mage til rygg og dunket hodet i gulvet, men ikke verre enn at hun småsutrer litt og så er det greit, tror hun kvepper mer enn det gjør vondt. Hun er også oppe i krabbestilling og klarer nesten og krabbe, og av og til når hun prøver faller hun jo litt fremover. Men de tåler det:)

Skrevet

Gulvet er helt vanlig laminat, men ikke varmekabler. Er nok meg som er litt overbeskyttende her ja ;)

Skal nå prøve å legge henne rett på gulvet, så får det heller bli litt knall og fall :) Ser for meg at det kan bli litt glatt og vanskelig å lære å komme i krabbeposisjon, hun prøver iherdig på dette nå. Hittil har hun bare vært i lekegrinden og i vår dobbelseng....

Skrevet

Her har lillemann lagt rett på gulvet fra han var rundt 5 mnd. Han er 7,5 mnd nå. Om jeg lagger han på matten blir han ikke lenge der uansett.. Og så er det nå en gang sånn at å erfare er den måten de lærer på og litt knall og fall gir de erfaringer=ny lærdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...