Gå til innhold

ble strippet i dag:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke merket stort annet enn menssmerter som er litt vondere enn ellers, og en masse nedpress.. Når begynner man og merke om det har hatt effekt? Skal bli strippet på nytt onsdag om det ikke blir fødsel. Er uke i 38 idag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor blir du strippet så tidlig? Hvis jeg kan spørre ;)

Skrevet

Å sÅ heldig du er! HÅper jeg og kommer til Å bli strippet sÅ tidlig, da jeg gikk 10 dager over sist og mÅtte settes i gang.. Trodde ikke de strippet sÅ tidlig jeg..

I forhold til Å merke noe, er det ikke alltid det fører til sÅ mye desverre, men mange ganger gjør det det. Jeg ble strippet sist, og første gang førte det til ingenting.. Andre gang jeg ble strippet, fikk jeg satt balong rett etterpÅ, sÅ vet ikke om det hjalp.

Lykke til og hÅper du merker noe:)

Skrevet

Det strippes bare om man er moden og det ligger til rette for det.. De tar seg ikke opp og inn en umoden livmortapp. :) Er man moden og fødeklar, så er det ikke noe i veien for å strippe litt. Men stripping betyr ikke fødsel. Jeg ble strippet for en uke siden, og jeg sitter her med kula mi på magen ennå... :P Stripping skal kunne hjelpe til på modning og evt. hjelpe til med fortgang om en fødsel går litt tregt. :)

Skrevet

jeg har ekstrem bekkenløsning, får nesten ikke til å gå,å alt er en utfordring når jeg må gå,ligge,sitte for lenge osv. Jeg vet ikke om jeg var moden? Hun strippet iallefall,hun sa de kunne strippe etter uke 38. 1 av 3 andregangs får rier/føder innen 48 timer.

Skrevet (endret)

Jeg ble også strippet igår. Er 38+4 idag. Er helt moden og hadde 3 cm åpning, så JM sa vi like gjerne kunne prøve å få meg litt i gang. Har hatt litt kynnere i natt og mensmurring idag + at det kom enorm mengder med blodig slim i morges. Regner med det skjer noe snart :D

Jeg har forresten ikke merket noe tilverken modning eller åpning. Har omtrent ikke hatt kynnere de siste ukene, sp man trenger ikke å merke så mye. Er 2.gangs så kan jo ha noe med det å gjøre da.

Endret av Blåbærmuffins
Skrevet

I sist svangerskap ble jeg også strippet i uke 38, men det hadde ingen effekt da jeg ikke var moden nok.

Slike ting har bare en mulig effekt om livmorhalsen er moden nok.

Dette gjelder det meste "fødselsstartende" som laxerolje, sex, løping i trapper osv.

Neste jeg kjente var at det var ubehagelig.

Jeg ble strippet igjen rett før termin, men samme dårlige effekt, Var fortsatt ikke moden nok. Var moden, to cm åpning, hadde hatt det lenge, men det var ikke modent (mykt) nok.

Da jeg ble strippet for siste gang 11dager over termin, så satte dette i gang rier. Men da var det også modent, og fødsel var i ferd med å starte naturlig. Men fødsel startet nok litt før den hadde gjort om jeg ikke hadde blitt strippet,men det er nok bare snakk om timer.

Skrevet

okei! Da skal jeg høre i morgen om jeg er moden, hun nevnte ikke noe om det. Kun at livmortappen(?)var litt langt bak,har dette med modning å gjøre? Jeg har en del mensmurringer og brun utflod,så håper det skjer noe når hun stripper på nytt i morgen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...