Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Jeg blir så utrolig irritert, hver eneste gang jeg har ett spørsmål til jordmødrene her inne på forumet, så enten så tar det evigheter før dem svarer, eller så svarer dem ikke i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Hvis du leser hva som står der så kanskje du slutter å irritere deg. De svarer når det er kapasitet og på spørsmål som vil gjelde mange. Du har vel en annen kontaktperson i helsevesenet som du kan spørre om ting hos, enn å vente på svar fra et forum.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 enig i at det er et helt meningsløst forum. er jo ingen ting som blir svart på.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Jeg har fått svar på alt jeg lurer på jeg! Dessuten jobber begge jordmødrene som svarer der som jordmødre, denne tjenesten her er en tillegsting de gjør! Hvis det er noe man trenger svar på fort, så ring din egen jordmor eller lege da!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Jeg har ikke alltid fått svar, men synes det ser ut som de svarer oftere og flere nå.. Sist jeg spurte om noe, fikk jeg svar. Er jo bare en gratis tjeneste dette, så tenker som så at jeg er fornøyd med det jeg får svar på, og det jeg ikke får svar på, får jeg finne ut på en annen måte
litekreativtbrukernavn Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Jeg blir så utrolig irritert, hver eneste gang jeg har ett spørsmål til jordmødrene her inne på forumet, så enten så tar det evigheter før dem svarer, eller så svarer dem ikke i det hele tatt Forstår meg ikke på de som irriterer seg iover dette... Det er en gratis tjeneste for oss. Hvem er vi til å "kreve" raskt svar? Om det haster så veldig, så håper jeg at man har vett nok til å ringe sin egen JM eller lege?! Eller er man bare lat? La nå vær å spørre de da, hvis du syntes at det er tregt... Selv har jeg alltid fått svar -enten på dagen, eller noen dager senere. Og om det var noe "akutt", så hadde jeg da aldri brukt et Forum
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Jeg er enig med deg TS. Derfor skrev jeg dette innlegget til jordmødrene: Hva synes dere egentlig om forandringen her inne? Jeg tenker da på deres tråd. Før kunne andre også svare i tråden og det gikk an å skrive flere innlegg i samme tråden. Jeg savner denne måten veldig. Grunnen er: * Det kan gå lang tid før dere svarer og da er det greit med andre sine innspill, fra noen som har opplevd det samme. * Greit å kunne spørre opp igjen i samme tråden, dersom det er mer enn lurer på i samme sak. For da slipper vi å lage en ny tråd, som omfatter det samme. * Får mulighet til å hente opp igjen tråden, dersom den har havnet på ei annen side. Jeg har en tråd som er ubesvart. Dere har svart på nesten alle spørsmålene som har kommet etterpå. Tråden heter Keisersnitt. Sist jeg så den, lå den nederst på side 2. Nå er den sikkert på side 3. Og fikk dette svaret av den ene jordmora: Hei, på deg! Jeg ser hva du sier, og ser nok at mange opplever at det var en fordel å kunne kommentere andres innlegg. En av grunnene til at dette ble endret var nok at det kom en del usaklige innlegg til tider. For oss jordmødre er det en klar fordel å kunne redigere egne innlegg. Denne muligheten hadde vi ikke før. Det vil alltid være noe uenighet når ting endres, jeg håper likevel at forumet slik det fremstår i dag er funksjonelt og nyttig for flest mulig. Når det gjelder svarhyppigheten til oss jordmødre, så gjør vi så godt vi kan, men pågangen er heldigvis stor noe som gjør at noen spørsmål kan glippe nå og da. Dette er ikke en bevisst selektering fra vår side, men en glipp. Beklager det! Jeg kunne godt ha svart på dette innlegget, men gidder ikke å starte en ny tråd, for å gjøre det. For da må man også referere til det innlegget det gjelder.
mrsrogaland. Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Jeg syntes de er flinke som tar seg tid til å svare på NOE
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Jeg har laget denne tråden inne på Ris og Ros, for å støtte TS. http://www.klikk.no/...#entry144128167
Nummer tre <3 Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Jeg har alltid fått svar fort og er fornøyd med forumet. Jeg pleier alltid å skrolle et stykke nedover og se om det jeg lurer på har blitt spurt om før..
perl1 Skrevet 4. april 2012 #12 Skrevet 4. april 2012 Et forslag er jo å ringe din egen jordmor eller lege hvis du lurer på noe Min er alltid behjelpelig med svar hvis jeg lurer på noe. Jeg skjønner at det er lettvint å spørre her, men hvis det er noe alvorlig så må man jo nesten ta direkte kontakt og få hjelp hvis det behøves Og hvis det ikke er så alvorlig så kan det jo ikke skade at det tar litt tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå