Kanskje snart <3 86 Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Vi har et forsøk igjen på Hausken men det er sendt henvisning til ivf på Haukeland. Så i tilfelle dette forsøket ikke går (krysser jo alle fingre) så lurer jeg på hvor lang ventetid dere har hatt fra søknad er sendt? Ellers lurer jeg på om noen vil dele erfaringene sine med ass. Befruktnig på dette sykehuset? Takk for svar:D
RTprøver Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Vi holder også til på Haukeland Søknaden ble sendt i midten av januar, og forsamtalen var vi på forrige fredag Fikk egentlig ikke time til forsamtale før i midten av mai, men pga en avbestilling fikk vi komme til tidligere Og sånn foreløpig er det avtalt innsett i uke 24
Kanskje snart <3 86 Skrevet 3. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2012 Takk for svar Sibabyno:) Gratulerer så mye med spire i magen:D Det var jo ikke så gale med ventetid egentlig:) Godt å høre at det er kjekke folk som jobber der. Mulig at jeg er blitt litt bortkjemt på Hausken, for de er helt supre mennesker:D Eneste som beskymrer meg litt med Haukeland er "samlebånd" og ventetid... Hvor lang tid tok det før du fikk brev om forsamtale?
Kanskje snart <3 86 Skrevet 3. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2012 Takk for svar RTprøver:)! Det høres bra ut, håper jeg får brev om ikke så altfor lenge, men har bare gått halvannen uke siden søknaden ble sendt. Blir spennende dette, er dette første forsøket ditt eller? Var det Haukeland som tilbydde deg tidligere time eller ringte du selv?
Erle85 Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Fra henvisning ble sendt til jeg fikk brev i postkassen tok det ca3-4uker... Ca 3 mnd ventetid for å komme til forsamtale... Jeg hadde også time til forsamtale i mai, men kom til tidligere pga noen hadde avlyst timen sin. Jeg ringte inn å sa jeg kunne komme før om det var noen avbestillinger Lykke til med siste forsøk på Hausken ) Forhåpentligvis slipper du Haukeland!
RTprøver Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 (endret) Takk for svar RTprøver:)! Det høres bra ut, håper jeg får brev om ikke så altfor lenge, men har bare gått halvannen uke siden søknaden ble sendt. Blir spennende dette, er dette første forsøket ditt eller? Var det Haukeland som tilbydde deg tidligere time eller ringte du selv? Vi har hatt forsøk hos Hausken, så dette er ikke første gangen for oss heller Og du har helt rett, de på Hausken er fantastiske! Men ble veldig positivt overrasket over de på Haukeland, for de virket som noen engler hele gjengen Og... Fra søknad ble sendt, til vi fikk den etterlengtede, tykke konvolutten fra Haukeland, gikk det ganske nøyaktig èn måned. Og det var Haukeland som ringte til oss Vi var ikke klar over at man kunne få avbestilte timer engang. Men dette blir nok gangen for dere, så dere slipper nok å tenke på dette med Haukeland Endret 4. april 2012 av RTprøver
Agnes74 Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Tok ca to uker fra henvisnig var sendt til vi fikk svar, men så gikk det ytterlige 4 måneder før vi var på forsamtale. Så synes det var rimelig lenge å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå