mtsh Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Har ikke vært inne på disse sidene siden forrige svangerskap som var i 2005. I mellomtiden har vi vært gjennom 5 prøverør og nå har vi ENDELIG lyktes! Er nå 5 uker på vei og håper at de neste ukene går fort og at vi kan nå den "magiske" grensen. 2 uker til tidlig ul- kan nesten ikke vente. Foreløpig termin er 6 des. Kjenner at ting skjer med kroppen...magen murrer, brystene er ømme, MEN ellers i topp form! Nå skal dagene nytes og vi er overlykkelige over å kunne gi vår flotte gutt på snart 7 år et søsken (eller to..prøverør med innsetting av to flotte egg)...ha en fin påske alle sammen!
bamby Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Gratulerer da er vi like langt! returnerte hit etter sist visit i 07. Skal også til UL om 2 uker! termin 2 desember.
mtsh Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2012 Gratulerer da er vi like langt! returnerte hit etter sist visit i 07. Skal også til UL om 2 uker! termin 2 desember. Gratulerer til deg også! Spennende tid dette her, også litt nervepirrende....Har du symptomer?
mtsh Skrevet 2. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2012 Så gøy! Gratulerer så masse:)! Vet ALT om hva dere har gjennomgått så nå skal vi bare kose oss- være litt dronninger fremover;)! Skal på ul ca samme tid..merker du noe?
mtsh Skrevet 2. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2012 Godt å være ferdig med hormoner og kunstig stimulering- ble rett og slett et hormonmonster;)! Kjenner at det murrer i magen, tisser OFTE og øm i brystene. Ingen kvalme; var ikke plaget med det sist heller. Føler meg i storfom:)! Lykke til videre!
barmfager Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Gratulerer! Vi er i samme båt. Vi har vært gjennom det samme som dere. Min gutt er født i 07. Termin 30.november! Jeg er kun litt svimmel innimellom og har litt ømme bryster, men akkurat det kommer og går.
mtsh Skrevet 6. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2012 Gratulerer! Vi er i samme båt. Vi har vært gjennom det samme som dere. Min gutt er født i 07. Termin 30.november! Jeg er kun litt svimmel innimellom og har litt ømme bryster, men akkurat det kommer og går. Gratulerer til dere også! Godt å høre andre som er i samme situasjon da jeg føler vårt utgangspunkt er litt anderledes enn andre....Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå