Gå til innhold

Husmortips: rengjøring av bestikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som har husmortips å dele ang rengjøring av bestikk som har blitt matt og skjoldet med årene? Mitt hverdagsbestikk er ikke akkurat skinnende blankt lenger. Alt er blitt matt, men særlig teskjeene har blitt missfarget av kaffe og te. Bestikket er i vanlig rustfritt stål. Noen tips folkens? (hilsen den dårlige husmora)

Skrevet

Hei. Er det noen som har husmortips å dele ang rengjøring av bestikk som har blitt matt og skjoldet med årene? Mitt hverdagsbestikk er ikke akkurat skinnende blankt lenger. Alt er blitt matt, men særlig teskjeene har blitt missfarget av kaffe og te. Bestikket er i vanlig rustfritt stål. Noen tips folkens? (hilsen den dårlige husmora)

Legg den i coca cola over natten:-)

Skrevet

Ha eddik og varmt vann i en mugge, eller eventuelt vasken, så legger du bestikket i bløt en liten stund, så tørker du godt av det med ett kjøkkenhåndkle :-) dette gjorde vi da jeg gikk på servitør linjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...