Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shanti ♥

2 gamle puser som har gått inne i flere år :) Så ikke bekymret for toxo, de færreste kattere blir jo langtidsutskillere av cyster i avføringa.. Er mer bekymra for når barnet kommer, for begge kattene er veldig til å legge seg oppå deg når du sover, gjerne på brystkassa og opp mot halsen..

Har samme bekymringen her! Vår katt er på 9 kilo(!) og legger seg på all verdens rare steder. Hørt at det er sjeldent slike tragiske ulykker skjer men kjenner faktisk til noen det har skjedd med... Tragisk :-(

Men er null bekymret for toxoplasmose gjennom pusen min, og klapper og koser med både henne og naboens gamle katt. Er visstnok ungkatter som får dette og du skal være ganske uheldig som møter på den ene katten som har det og i tillegg får bæsjen i munnen.

Annonse

Har en pus, og ei jente på 6 mnd! Aldri vært noe problem. Pus holder seg unna baby! Har lært at om hun kommer for nærme tar baby fort tak i pus stakkars :P Gikk også greit da jeg var gravid. Nå er jeg gravid igjen. Eneste jeg passer på er å være forsiktig med avføring, vasker hendene om pus slikker meg på de... men pus er som regel bare ute :)

Ja har to! tenker du på toxoplasma? jeg sjekket meg for det sist graviditet! Lurer på gjøre det samme, hadde to stk da også, men nå er de kun inne. Bytter kasse med hansker nå :)

Ja va toxoplasmose eg tenkte på ;) Kjenne eg e litt bekymra men tar en de vanlige forholdsreglane skulle vel det gå fint.

Vi har 2 katta..

2 gamle puser som har gått inne i flere år :) Så ikke bekymret for toxo, de færreste kattere blir jo langtidsutskillere av cyster i avføringa.. Er mer bekymra for når barnet kommer, for begge kattene er veldig til å legge seg oppå deg når du sover, gjerne på brystkassa og opp mot halsen..

Ja det kan være litt skummelt :/ Vi har en hankatt (stor) og ei lita frøken på under 1 år. Og ho har en tendens til det du fortelle.. finne ho ofte igjen inne på rommet til lillegutt der ho ligge oppå han - opp mot ansikt. Han e såpass stor at eg trur han hadde våkna om det blei skummelt, og har ikkje sett ho ligge oppå ansikt men opp mot ansiktet. Uansett.. det får ho ikkje lov til så ikkje lenge ho får ligge før vi har oppdaga ho ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...