Gå til innhold

Belly bandit. hvilken type?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst å prøve belly bandit, men når jeg googlet det kom det opp så mange sorter og forskjellige priser. Noen som vet om ei bra side jeg kan bestille på på?

Andre som har erfaring med denne? funker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt denne:

https://bellybandit.com/store/p-3-couture-belly-bandit.aspx

Ingen erfaring med den fra før, men tror veldig på det å binde opp mage etter fødsel! Kjenner mange som bare har brukt en skjerf/ sjal i stedet, men jeg har altså kjøpt denne!

Har lyst på mohertucker singlet også, men finner ikke norsk nettbutikk som selger den med ammeåpning.

Skrevet

Takk for svar. men hva ble det i norske kroner da? og tok det lang tid før du fekk den i posten?

Skrevet

Kjøpte fra bleieboden.no Tok 2 dager fra jeg bestillte til jeg fikk den i posten. Betalte vel ca 650 ink porto :)

Skrevet

Takk for svar. men hva ble det i norske kroner da? og tok det lang tid før du fekk den i posten?

Sjekka pris på den billigste hos Belly Bandit,, og den kommer på ca 300,- kroner. Dette er ikke medberegnet frakt eller toll, men tipper det kommer billigere ut en den fra bleieboden... De ender på ca 650,- kroner med frakt. Skal mye til for at frakt og toll fra Belly Bandit utgjør 350,- kroner... Tenker jeg da! :P

• 2 måneder senere...
Skrevet

Sjekka pris på den billigste hos Belly Bandit,, og den kommer på ca 300,- kroner. Dette er ikke medberegnet frakt eller toll, men tipper det kommer billigere ut en den fra bleieboden... De ender på ca 650,- kroner med frakt. Skal mye til for at frakt og toll fra Belly Bandit utgjør 350,- kroner... Tenker jeg da! :P

Hvor mye kom den på totalt med porto, toll og moms? :-)

Skrevet

Jenter; ebay

Skrevet

Jenter; ebay

Ja, men jeg har enda ikke funnet noen selger som shipper til Norge... Finner du noen, gi meg link.... ;-)

Skrevet

Kenguruloftet har dem og!

Skrevet

500-700 kr er for mye penger for meg på å bruke på et plagg, jeg skiter ikke penger akkurat.... :-P Så hvis jeg skal kjøpe dette korsettet, får det bli brukt eller fra ebay, men nå begynner dte å haste hvis jeg skal handle på ebay, er straks 35 uker på vei :-P

Skrevet

For å være heilt ærlig, så har eg sjøl bestilt ein uten "merke". Det viktigaste er funksjonen, og den er nok tilstede ved mitt alternativ også. For ikkje å snakke om at den bare koster £22 inkl. frakt

http://www.ebay.co.u...8#ht_1347wt_965

Tok å kjøpte en slik jeg også.. Om den ikke er noe god, så har jeg ikke tapt så mye penger likevel.. ;)

Skrevet

Da har jeg også kjøpt, i strl L, håper jeg kjøpte riktig strl, er nemlig 120 rundt livet som per nå egentlig tilsvarer en XL...

Ja, ja. Blir spennende å se :-)

Skrevet

Skal man bruke målene rundt magen når man er gravid for å finne størrelsen? Eller slik magen var før ca.?

Skrevet

Anbefalt magemål likt ca.7 mnd gravid er anbefalingen.

Skrevet

Fra kenguruloftet sin side, som selger BB:

Str:

X-Small=71-83cm

Small=84-95cm

Medium=96-111cm

Large=112-126cm

X-Large=127-145cm

Er du på grensen mellom to størrelser, anbefaler vi at du velger den minste for å unngå at din Belly Bandit blir for stor alt for fort.

Du velger størrelse ut ifra det midjemål du forventes å ha når barnet er født.

En tommelfingerregel er at midjemålet etter fødsel bruker å være det samme som du har rundt 8. mnd. i svangerskapet.

Rett før fødsel kan du trekke fra 7,5-12,5cm fra midjemålet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...