Gå til innhold

Er det lov å føde i vann på St.Olavs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet de har badekar der, og at det kan brukes som smertelindring i åpningsfasen. Men er det lov å føde i badekaret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er lov:) har temin og 3 dager, og bikinien ligger klar i fødebagen, mulig jeg føder i vann:)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Fødte i vann der. Veldig nysjerig på hva du skal med bikini

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Ekstra håndduker derimot er et must de vaskeklutene de kaller hånduk i det offentlige holder ikke.

Skrevet

Vil ikke sitte der helt blottet, kan jo a sin tid. Men må jo av med trusa før eller siden da ;) store håndduker er også pakket:) hvordan var din vannfødsel? Noe du vil annbefale, gjøre igjen?:)

Skrevet

man kan jo bruke bikini fordetom, finnes også bikinier som er spesiallagd for å føde i vann, og da er det en bikinitopp og bikinitruse, som er som ett lite skjørt

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Håper å føde i vann når jeg kommer til det punktet at jeg skal ha nr 2.

Syns det var helt naturlig å være naken i badekaret, men folk er jo forskjellige. Var oppe og fikk lystgass undr åpningsriene, men var i badekaret helt i begynelsen å fra 9 cm og ut fordi da var det vist ikke noe hjelp i lystgass alikavel sa jordmor. Vil anbefale å ha med ei varmeflaske til de periodene du er ute av badekaret likte ikke ris posene deres.

Skrevet

Jeg fødte i badekar på St. Olavs. Hjalp veldig med vannet på riene og lett å snu seg i vann....hadde en kjempe fin fødeopplevelse!Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...