Gå til innhold

Dere som har ca 14 dager igjen til termin, hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli drittlei. Er fryktelig sliten. Masse kynnere, men det ser ikke ut til at de har noen effekt. Hadde ganske bra tak i går kveld (nok en gang) men det blir ikke rier av det. Jeg er lei. Vil føde nå! Bekkenet er vondt, så jeg våkner mange ganger om natta. Har i tillegg fått en skikkelig forkjølelse for sikkerhetsskyld.

Dette ble veldig sytete, men godt å få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 14 dager igjen til termin, men er ikke lei ennå... Heldigvis! Konstant trøtt som en dupp, er heeeelt borte i gravidtåka mi, bruker krykker pga bekknenet, men jeg er ikke lei.. :P Hehe... Har vært veldig påpasselig med å kose meg detta svangerskapet her siden det er det siste, så kan være derfor humøret er på plass. Og jeg har vært nøye med vekta for at kroppen ikke skal bli unødvendig tung (har selvfølgelig ikke slanket meg). Har bare gått opp fire kg foreløpig. Med de to andre gutta var jeg deppa de siste fire ukene og kunne ikke blitt ferdig fort nok... :P Men nå er det baaare kos, soving og det jeg vil! :D

Skrevet

Har ca to uker igjen til termin selv, og sliter med både søvn, mageplager og forkjølelse. Forstår godt at man er lei på slutten da, men snart er alle plager glemt;) Lykke til og god bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...