Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Setter inn et bilde av 3 el tester og 3 g tester, alle tatt i dag, på forskjellig urin.. (testoman, tydeligvis ) Det som er er at jeg er på dag 4 i syklusen min, altså, mensen kom fredag.. Og jeg har brukt OB, men blødd svært lite, i dag er det nesten ingenting..... Synes EL testene var litt sterke, altså er det begynnelsen på positive el tester, El snart, på dag 6 el noe?? Og hva med G testene, de er også svake.. Hva kan dette være?? Skal sies, før blødningen på fredag testet jeg svaaaakt pos på G test da også... Kjemisk? Ja, jeg vet, kan jo bare vente noen dager så får jeg vel svaret, men er så nysgjerrig på om noen har noe å si på dette, evt opplevd dette???
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Jeg ser at el-testene ble sterkere i den rekkefølgen du la dem (svak øverst, og sterkere nederst), men g-testene ser blendahvit ut for meg..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 ser ikke noe på g testene jeg heller.. er vel alltid to streker på el tester? er ikke postitive før de er like sterke eller sterkere enn kontrollstreken..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Nei, da er det vel bare inni hodet mitt at jeg skimter noe... El testene er forresten sterkere enn på bildet, ikke sånne svake som man som regel pleier å få.. Da venter jeg kanskje El om et par dager.. Litt tidlig med EL på dag 6, men det positivet er at vi rekker å hoppe i høyet før familieferie.. he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå