Gå til innhold

Ikke kvalm med nr.1 = jente. Kvalm nå med nr 2 = gutt?

Anbefalte innlegg

Forrige gang hadde jeg ingen andre symptomer enn at mensen ikke kom og at 4 tester var positive (ja hadde vanskelig for å stole på de første.. hehe)

Nå er jeg ikke kommet mer enn 6+3 i dag, og er tidvis kvalm. Hvis jeg spiser lite og ofte går det bedre, men går det langt tid mellom måltidene blir jeg kvalm. Men det er ikke slik at jeg jeg må spy altså, men ubehagelig likevel.

Vi har altså en jente fra før, og har egentlig lyst på en jente til, men nå sier intuisjonen min at det blir en gutt denne gangen. Mest fordi 7 av 8 par jeg kjenner, fikk jente først og så gutt.. nei, ikke noe fasit å gå etter, men likevel. ( ja og i tillegg sier det kinesiske horoskopet at jeg skal få gutt)

Har DU erfaring med dette?

Altså: dårlig i første svangerskap = (gutt/jente)

helt fin form i andre svangerskap = motsatt kjønn?

Eller har du opplevd 2 forskjellige svangerskap, og likevel samme kjønn?

Ja jeg vet det ikke er noe fasit svar på dette, men jeg er bare nysgjerrig. Vi skal vite kjønnet på forhånd denne gangen, men det er så lenge til...

Endret av TurboPrinsessen:-)

Fortsetter under...

Jeg har hatt to heelt ulike svangerskap - men har to jenter :P

Nr 1: trøtt som en strømpe i 13 uker, ingen kvalme, bekkenløsning så det sang!

Nr 2: ikke noe særlig trøtt, super form, men såååå kvalm før lunsj til ca 6 mnd på vei. Null bekkenløsning og tilbake i "førgravidform" og -vekt etter bare noen dager etter fødselen.

har hatt 3 super forskjellige svangerskap,ulik fra hverandre,superkvalm til ikke kvalm,men det førte til samme kjønn alle tre.Hvor dårlig man blir under svangerskapet,tror jeg det har ingenting med kjønnet å gjøre:)

1 svangerskap konstant dårlig og kvalm= gutt

2. ikke noe dårlig eller kvalm. Kun i 2 dager jeg ikke klarte å spise noe, men kastet aldri opp. Ingen bekkenløsning eller plager= jente

nå er jeg litt kvalm av og til føler jeg får gutt! ;)

Lykke til

Jeg fikk gutt første gang og da var jeg enormt trøtt og fikk bekkenløsning. Ingen kvalme overhode.. Nr 2 ble en jente og med henne var jeg kvalm de 3 første mnd. Ikke sånn at jeg kastet opp, men konstant kvalm.. Fikk bekkenløsning med henne også! Nå er jeg 5+3 og har foreløpig ingen plager :) men det kan jo komme.. blir spennende å se hvilket kjønn det blir denne gangen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...