Gå til innhold

Er det virkelig mulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

At en lege kan se feil på ultralyd om hvor langt jeg er på vei? Når jeg var 18 uker på vei ifølge legen tok han UL. og sa jeg var 18 uker på vei. (Gikk til en privat lege) og nå, er jeg 36 uker på vei og går til en annen som mener jeg kan føde når som helst. (Går på UL på sykehuset nå)

Han spurte meg om hvem lege som hadde satt termin min, så sa jeg det, så kikka han bare rart på meg og sa javel.. Så spurte jeg om han hadde satt feil termin, da fikk jeg bare til svar at han kunne ikke bytte termin som var blitt satt, det hadde han ikke lov til, men han ønsket meg lykke til og trodde ikke han kom til og se meg om 14 dager igjen...

Jeg blir litt nærvøs av dette jeg.. Jeg har jo 4 uker igjen av svangerskapet ifølge termin som er blitt satt, vil ikke gå så veldig langt over termin hvis jeg ikke har termin som er blitt satt..

Jeg viste ikke hvor langt jeg var på vei, så har ingen termin og gå etter selv, da mensen min kom og gikk som den selv ville. hadde ikke noe syklus og gå etter.. Hadde ifølge legen hatt mensen når jeg var gravid også... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette høres bare ut som noe tull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...