min lille fotballspiller<3 Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Tenkte å ta av den ene siden på sprinkelsenga til mini på 19mnd. Erfaringer? Tips?
Love my kidz Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Hvis han driver og klatrer over uansett så er det bedre å ta den ene siden av ja, tror nok jeg. Vi gjorde det, husker ikke helt når, men han var vel ca halvannet år. Senga hans var så genial at vi trengte ikke å ta bort hele siden, det var for å justere den ned. Det var snedig synes jeg for da trillet han jo ikke ned når han sov. Vi opplevde ikke at han sto opp til stadighet. Han lå i den til han var tre år.
min lille fotballspiller<3 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2012 Han kan klarte over kanten men han gjør det ikke mye. Men det er bedre å gjør det nå før han virkelig begynne å klarte over kanten. Har kjøpt sengekant til han i dag. Så tenkte prøve til helga:) Han har laken skrekk og liker ikke å legge seg, så jeg tror gjerne det kan hjelpe at han ikke føler seg så fanget i sprinkelsenga.
Dorrimor ♂♂ Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Cs 20mnd, m kunne greit gjort d tidligere. Han elsket senga, og hadde ikke noe problem m at han ville ut av den slik vi fryktet. Anbefales! Enklere hvis de er syke etc også da vi kan legge oss litt sammen m han. :-)
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Vi skal pusse opp det nye barnerommet hans nå og har planlagt å sette inn juniorseng når rommet er klart innen 2årsdagen. Foreløpig er han trygt plassert i spinkelsenga og har ikke hoppet ut ennå. Vi kommer nok å la spinkelsenga stå ferdig oppredd på gamlerommet i overgangen. Jeg har en mistanke om at vi har en vandrer..
anonym91 Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 her venta vi muligens litt lenge, kansje 2,5 år før ho fekk seg ny seng (ei lav barneseng) men her savna ho sprinkel senga si selv om den nye var en nydelig prinsesse seng men ville bytta seng om barnet kommer seg utav selv. evt fjerne en side
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Vi byttet faktisk til voksenseng, en lav en med sengehest, allerede nå ved 14 mnd. Gutten har krabbet kontrollert baklengs ned fra høyere ting lenge. Grunnen til byttet var at vi aldri har klart å roe ham i sprinkelsenga og dette var så mye bedre enn skrikekur. Sovner fint når vi legger oss inntil, og så langt (etter 3 netter) har det gått fint. Gikk i praksis fra samsoving til stor seng på eget rom...
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Kupper tråden litt jeg. Noen gode råd ang overgang til stor seng? Jeg har lyst til å kjøpe en vokse-seng, juniorseng, men ser for meg at det blir mye opp og ned-ing..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå